Američki startup, koji se bavio proizvodnjom električnih automobila, sada će pokušati rasprodati imovinu kako bi riješio dug i izbjegao totalni nestanak. Fisker tvrdi da posjeduje imovinu u vrijednosti od 500 miliona dolara do milijarde, no i obaveze od 500 miliona dolara.
Još prošle godine su se pojavile naznake da je Fisker u problemima, u februaru ove godine je priznao da bi mogao ostati bez novca u periodu od 12 mjeseci, a ta prognoza se pokazala preoptimističnom te je proizvodnja SUV-a Ocean, koji se proizvodi u postrojenju Magna Steyr u Austriji, obustavljena je u martu.
Iz Fiskera su rekli da su održali razgovore s drugim proizvođačima o mogućem "dogovoru spasa", a najviše su obećavali pregovori s Nissanom. No, sve je na kraju propalo. U martu je kompanija spustila cijene osnovnog modela na svega 24.999 dolara u pokušaju da se domogne novca, no trgovanje dionicama je obustavljeno istog mjeseca.
Fisker je planirao proizvesti 40.000 električnih vozila u 2023. godini, no proizveo je samo 10.000. Usporavanje tržišta električnih automobila nije bio jedini problem kompanije. Ocean SUV je dobio pomiješane komentare, a Consumer Reports tvrdi da obećanje nije ispunjeno, dok su se regulatori pozabavili problemima s kočnicama i vratima koja se nisu otvarala. Fiskeru je dodatno otežala situaciju činjenica da je Ocean izgubio mjesto na listi električnih vozila dostupnih s poreznim olakšicama osim ako nije pod leasingom jer se proizvodio izvan Sjeverne Amerike.
Fisker je imao ambiciozne planove za proizvodnju još modela, manji Pear SUV, kabriolet Ronin i pickup Alaska, no teško je vjerovati da će oni ikad ugledati svjetlo dana.