Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo benzinac automatic novije generacije, brand nebitan.
Licno imam 1.4 tsi 150 ks uparen sa DGS mjenjacem. Prosjecna potrošnja 6l...jednostavno odlicna sinergija, ne pada mi na pamet nikad vise dizel
Kad neznas za bolje i to je dobro hehehe
Iskre o, ja bih se najprije oslonio na hibride... To gurao nekih pedesetak godina, pa tek onda presao na elektricna auta. Pa neki dan nestalo struje na po Balkana, zamisli da na ovu infrastrukturu nakacis jos 200.000 elektricnih automobila.
Hyibrid samo ako češ stalno vozit po gradu Na put ako kreneš zakači cisternu!!!
Prenaglo isforsirano u samo par godina, i suvise agresivna tranzicija pod pritiskom zelenog lobija, moramo shvatit da ti kinezi prije samo 10 do 15 godina nisu imali automobilsku industriju, Kina uvozi naftu i ovo je njihova strateska agenda obracuna sa petrodolarom, dakle u evropi vise od 100 godina imamo sus motore, potrosacku naviku prolagođenu industriju i za samo par godina zele isforsirat prelazak na ev ma nema sanse.
Cuj ne znaju sta je razlog!? Cijena bolan ne bio. Kazu cudi ih sto ne prodaju a cijena suho zlato.
Preuranjeno, a vjerovatno i pogrešan smjer. Nema sirovina za proizvodnju baterija, eksploatacija sirovina ima jako negativan uticaj na okoliš (EU zemlje nikako ne žele rudariti na svojoj teritoriji), postojeća elektroenergetska infrastruktura ne može podnijeti značajno povećanje potrošnje (kako proizvodnja, tako i distribucija), problemi s kapacitetom i pouzdanošću baterija, nerealni rokovi (bio je neki rok u EU do 2030. da se potpuno ukinu SUS motori, što je totalna nebuloza)...
Nebitno
Ja vidim budućnost u motorima na vodik ili ti ga Hydrogen. Čak se neki postojeći motori mogu prebaciti na vodik kao što se radi sa plinom. Samo dok tehnologija pretvaranja vodika u tečno stanje malo zaživi i pojeftini. Električni 0 bodova
samo domet, brzina punjenja i broj punjaca. to je to
cijena
jedino sto je naopako su evropske cijene. pljacka nevidjena za nevidjeni nekvalitet. u kini vw i4 haman duplo jeftiniji nego u evropi.