Radi se o modelu SCG004C koji će se takmičiti u klasama GTE, GT3 i GT4. Prema informacijama koje je objavio proizvođač, trkaća i snažna CS cestovna verzija će se naći u prodaji kao modeli za 2020. godinu.
Standardni cestovni model SCG004S odlikuje elegantan dizajn, a stražnji dio podjeća na najnoviji Ford GT. Trkaći model izgleda agresivnije i ima veliki stražnji spojler. CS verzija je također preuzela neke karakteristike trkaćeg modela.
Glickenhaus ne spominje mehaničke promjene za trkaći SCG004, međutim, verzija legalna za cestovnu vožnju posjeduje 5,0-litarski biturbo motor koji razvija 650 KS i 720 Nm obrtnog momenta. Može biti uparen sa 6-stepenim manuelnim ili automatskim mjenjačem. Trkaća verzija će navodno imati drugi motor.
U unutrašnjosti je vozač smještenc centralno,, kao što je slučaj s klasičnim McLarenom F1. Veliki brojčanici su istaknuti, dok im mali dolaze s bokova.
Standardni SCG004S će biti u prodaji do kraja godine, a osnovna cijena iznosi 400.000 dolara.
Glickenhaus razvija i Boot, koji je potpuno drugačiji od modela SCG004, jer se radi o off-road vozilu.