Najsnažnija kategorija
12

SCG-ov automobil za Le Mans ipak će pokretati V8 motor

E. L.
Automobil s kojim će američka kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) u novoj najsnažnijoj kategoriji naredne godine učestvovati u trci 24 sata Le Mansa ipak neće pokretati ranije najavljen V6 motor.

Prvi čovjek američke automobilske manufakture SCG Jim Glickenhaus objavio je da će njihov automobil s kojim se pripremaju za učešće u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC - World Endurance Championship) pokretati V8 biturbo motor koji će za SCG razviti i napraviti francuska kompanija Pipo Moteurs u kojoj se decenijama bave proizvodnjom motora samo za trkaće automobile.

Još uvijek nema informacija o specifikacijama V8 biturbo motora koji će zamijeniti ranije spominjanu trolitarsku V6 biturbo opciju, ali nema sumnje da će lagani SCG 007 LM i njemu slični modeli koje je za učešće u novoj najsnažnijoj kategoriji (LMH - Le Mans Hypercar) najavilo i nekoliko drugih automobilskih kompanija biti dostojni nasljednici superbrzih hibridnih prototipa iz kategorije LMP1 koji uskoro idu u penziju.

U SCG-u, u kojem su se već oprobali u višesatnim trkama izdržljivosti, su uvjereni da će im iskustvo i stručnost francuskih specijalista za motore pomoći da (nakon davnog uspjeha Forda) budu druga američka kompanija čiji će automobil nakon bespoštedne 24-satne jurnjave legendarnom stazom Sarthe u Le Mansu biti prvi u generalnom poretku.