U američkoj automobilskoj kompaniji SCG (Scuderia Cameron Glickenhaus) već imaju iskustva u trkama izdržljivosti, ali ovaj put žele otići korak dalje pa intenzivno pripremaju automobil kojim će od naredne sezone u WEC-u (World Endurance Championship) nastupati u novoj najsnažnijoj klasi koja će naslijediti klasu LMP1.
Uz najavu da žele biti prva američka kompanija koja je nakon više od 50 godina čekanja pobijedila u generalnom plasmanu na čuvenoj utrci 24 sata Le Mansa, u SCG-u privode kraju posao u vezi s trkaćim automobilom koji će (zbog novih pravila) u izdanju za upotrebu na javnim cestama morati da naprave u minimalno 20 primjeraka.
Ne znamo šta o svemu misle u Aston Martinu i Toyoti, ali znamo konačan izgled SCG-ovog hibridnog čudovišta koje se (za sada) krije iza oznake 007. Automobil će pokretati trolitarski V6 motor potpomognut sa dva turbopunjača čijih će 650 konjskih snaga "gurati" zadnju osovinu. KERS (Kinetic Energy Recovery System) će osigurati još 150 konjskih snaga za prednju osovinu, a u SCG-u još uvijek nisu otkrili čiji će V6 motor koristiti.