Iako je General Motors prije nekoliko godina bio na ivici bankrota, korporacija je uspjela da se oporavi i tržištu trenutno nudi nekolicinu veoma dobrih automobila koji se cijene i izvan Sjedinjenih Američkih Država. Zbog efikasnih mjera koje su poduzete prilikom konsolidacije posrnulog GM-a, koji je osnovan 1908. godine, mnogi korporaciju od 2009. godine nazivaju „Novi GM“.
General Motors se prvi put pojavljuje na svjetskoj sceni u ranim godinama dvadesetog stoljeća, kada su se prvi predsjednik Kine, Sun Yat-sen, i posljednji kineski car, Pu Yi, vozili na zadnjem sjedištu GM-ovog Buicka iz 1912. godine.
Do 1931. godine General Motors postaje vlasnikom britanske automobilske kompanije Vauxhall, australijskog Holdena i njemačkog Opela. Prvi automobili koje je 1997. godine GM proizveo u Kini rezultat su zajedničkog poduhvata sa kineskom kompanijom SAIC Motor, što je svakako pomoglo da Kina ubrzo postane GM-ovo najveće tržište. Uz 11 zajedničkih projekata u kojima učestvuju, u General Motorsu su najavili da su samo za američke proizvodne kapacitete spremni investirati oko 5,4 milijardi dolara.
"U ovoj godini očekujemo da ćemo prodavati više od 1.000 automobila u jednom jedinom satu, i tako svaki dan“, izjavila je izvršna direktorica General Motorsa, Mary Barra.