Osim toga, elektrificirana vozila činila su veći udio u prodaji nego ikad prije. 35% Hyundai vozila prodanih u Evropi 2021. godine imalo je alternativni pogonski sklop, koji uključuje hibridna, plug-in hibridna, električna vozila sa baterijom i električna vozila na gorive ćelije što predstavlja povećanje od 77% u odnosu na prethodnu godinu. Od ukupno prodanih elektrificiranih vozila 72.509 je bez emisije štetnih gasova – električna vozila na baterije i gorive ćelije – čine 14,1 % prodaje u Evropi.
“Pravi dokaz snage naše proizvodnje linije i kvalitete naše usluge jeste da je Hyundai uspio nadmašiti automobilsko tržište u Europi, posebno u svjetlu tako izazovne godine,” kaže Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. Uz 4,4 % tržišnog učešća u Evropi Hyundai je postavio rekordne tržište udjele u Njemačkoj, Španiji, Italiji, Francuskoj i Velikoj Britaniji u 2021. godini.
U Njemačkoj su Hyundai modeli činili 4,1 % svih prodanih automobila (106.600 vozila), a u Španiji je Hyundai dosegao tržišni udio od 6,7 % – što je rekord svih vremena (57.508 vozila). Hyundai je završio godinu kao vodeći azijski proizvođač automobila u Španiji.
Hyundaijev tržišni udio u Italiji dosegao je 3,1 % u 2021., što je povećanje od 0,7 % u odnosu na godinu prije, te ostvaren je rast prodaje od 35 %. U 2021. godini 53 % Hyundai vozila prodanih u Italiji bilo je elektrificirano što čini 38 % ukupnog tržišta alternativnih pogonskih sklopova u zemlji. U Francuskoj tržišno učešće je bilo 2,7 %, što je 0,7 % više u odnosu na prošlu godinu. Ostvaren je rast prodaje od 30.8 % u odnosu na prošlu godinu (45.241 vozilo).
U Velikoj Britaniji Hyundai je ostvario značajan uspjeh sa 69.680 vozila, odnosno 4,2 % tržišnog udjela. Godišnja prodaja porasla je za 47 % uglavnom ista je potaknuta uvođenjem novih modela kao što su BAYON, KONA N i IONIQ 5. Kompanija je 2021. godine prodala više od 12.500 vozila sa nultom emisijom štetnih gasova, što je četvrti najveći broj prodanih vozila svih proizvođača ikad.
Hyundai Tucson kao bestseller
Bestseller ponovno je bio kompaktni SUV Hyundai Tucson. Dolaskom novog modela krajem 2020. godine, potpuno novi Tucson doživio je rast prodaje 2021. godini na 152.257 vozila, te je tako činio 29,5 % Hyundaijeve prodaje u Evropi, a nakon toga slijedi B-segment SUV Hyundai Kona sa 109.902 prodana primjerka i i20 sa 60.560 prodanih primjeraka.
Snažni prodajni rezultati Hyundai SUV-ova u Evropi dokaz su raznolikosti SUV linije kompanije. Sa proizvodima koji obuhvaćaju i B, C i D segmente i pokrivaju sve vrste dostupnih pogonskih sklopova, Hyundai SUV-ovi su u jedinstvenoj poziciji da zadovolje niz različitih životnih stilova i zahtjeva kupaca.
Prodaja električnih vozila u Evropi porasla je za 77 % u 2021. godini (182.437 vozila), a alternativni pogonski sklopovi činili su 35 % ukupne prodaje u Europi, a od toga vozila sa nultom stopom emisije činila su 14,1 % (72.509 vozila) što znači rast od 26% u odnosu na prethodnu godinu. Tucson plug-in hybrid je bio najprodavaniji elektrificirani model u Evropi, a električna Kona najprodavaniji Hyundaijev električni model.
Novo predstavljeni IONIQ 5 je također dobro prihvaćen od strane kupaca. Povećanje udjela proizvodnje vozila sa niskom i bez emisije štetnih materija je dio Hyundai strategije kako bi ostvarili neutralnu karbonsku emisiju do 2045. godine.
Od Tucsona do električne Kone, šest najprodavanijih Hyundai modela u Europi su proizvedeni u fabrikama u Europi, Turskoj i Češkoj. Ova dva modela čine 72 % ukupne prodaje Hyundai vozila u Europi sa 371.302 primjerka.
U 2022. godini Hyundai će predstaviti i novi IONIQ 6, električni sedan sa baterijom kao drugi model u proizvodnoj liniji IONIQ-a. IONIQ 6 je baziran na konceptnom vozilu Prophecy. Kompanija očekuje i dalji razvoj N linije. Cilj je prodati globalno 4.3 miliona vozila.