Nove digitalne usluge
0

Hyundai Connected Mobility donosi revoluciju u digitalnu mobilnost

Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba
Hyundai Motor Europe je jučer predstavio Hyundai Connected Mobility – novi ogranak osnovan u aprilu koji će pomoći Hyundaiju da ostvari svoju tranziciju ka softverski definisanim vozilima i rješenjima za pametnu mobilnost. Krajnji cilj Hyundai Connected Mobility-a je ponuditi niz digitalnih usluga u automobilu i u aplikaciji, kao i novih usluga mobilnosti tokom cijelog životnog ciklusa vozila kako bi se pružilo besprijekorno korisničko iskustvo.

Portfolio Hyundai Connected Mobility sastoji se od tri glavna stuba: usluge mobilnosti, usluge povezanih automobila i digitalne usluge vođene podacima.

Hyundai Connected Mobility se bavi sve većom potražnjom kupaca za modelima fleksibilne upotrebe kroz svoj brend usluga mobilnosti, MOCEAN.

Pretplate na automobile predstavljaju privlačnu alternativu kupovini ili leasingu Hyundai vozila. Hyundai je prilagodio MOCEAN pretplatu kako bi kupcima omogućio brz i fleksibilan pristup automobilima putem besprijekornog digitalnog korisničkog iskustva, u potpunosti eliminirajući papirologiju.

Pretplatnički modeli su ključni u privlačenju novih kupaca izvan konvencionalnog vlasništva, omogućavajući korisnicima da istraže našu opsežnu ponudu nagrađivanih elektrificiranih vozila.

Portfolio Hyundai Connected Mobility u domenu tehnologija povezanih automobila poboljšava iskustvo vozača, dok klijenti ostaju povezani sa svojim automobilom i ekosistemom u okolini. Rješenja obuhvataju ugrađenu platformu Bluelink u vozilima, kao i nove usluge koje iskorištavaju niz tehnologija softverski definisanih vozila (SDV).

Hyundai planira pokrenuti tri različita Bluelink paketa usluga za sve potrebe korisnika, uključujući Bluelink Lite koji je dostupan tokom životnog ciklusa vozila i naprednije pretplatničke usluge sa funkcijama s dodanom vrijednošću.

Uz to, digitalne usluge će igrati važnu ulogu u tome kako kupci doživljavaju prednosti softverski definiranih vozila. Povrh pružanja redovnih ažuriranja softvera za informacije i zabavu Over-the-Air (OTA), ovaj stub će pokrenuti nove usluge usmjerene na korisnike – kao što su funkcije na zahtjev (FOD), plaćanja u automobilu, Vehicle-to-Everything (V2X) ) aplikacije, uključujući Vehicle-to-Grid (V2G) i Vehicle-to-Load (V2L) – i nude rješenja vezana za vozača za parkiranje i pametno punjenje. Prihvatajući SDV-ove, Hyundai ima za cilj da pruži besprekorna, personalizovana iskustva koja daju prioritet preferencijama kupaca.

Kako bi potaknuo promjene kroz tekuću transformaciju automobilske industrije, Hyundai Connected Mobility će iskoristiti cijeli Hyundai ekosistem na globalnoj razini. Ovaj strateški pristup softveru i uslugama će zahtijevati organizacionu promjenu. Dok Hyundai Connected Mobility ima koristi od svoje blizine kupcima i njihovih povratnih informacija, Hyundai Motor Europe će iskoristiti svoju opsežnu ekspertizu za proizvode. Zajedno će osigurati poboljšanje korisničkog iskustva, nudeći proizvode prilagođene njihovim rastućim očekivanjima.

Vezani članci