Ova verzija električne Kone se razlikuje od ostatka ponude zahvaljujući prednjem i stražnjem braniku iz N Line programa, a tu su i 19-inčne felge koje se razlikuju u odnosu na Konu N Line s konvencionalnim pogonom. Pragovi i crna sjajna kućišta bočnih retrovizora su dio paketa, kao i nekoliko N Line oznaka. Međutim, nazad nema podijeljenog krovnog spojlera, koji je viđen na prototipu prošlog mjeseca. Ipak, možda će biti dostupan kao opcija jer Hyundai želi prodavati performance dijelove za električna vozila.
Sportski duh se nastavlja unutra s crvenim koncem koji ukrašava unutrašnjost. Tu su i neke ekskluzivne karakteristike za N Line poput metalnih papučica, crnog stropa i sjedišta presvučenih tkaninom. Za kupce u Evropi su dostupna sjedišta presvučena kožom i Eco Alcantarom u boljem N Line S paketu opreme.
N Line S je dobio i dodatnu opremu uključujući Bose premium ozvučenje sa sedam zvučnika i subwooferima, LED svjetlo pune dužine, LED prednja svjetla i kompletan paket Hyundaijevih sigurnosnih sistema te pomoćnih sistema za vozača.
Međutim, Kona Electric N Line je fokusirana na estetiku, tako da evropski model i dalje razvija 215 KS i koristi bateriju kapaciteta 65 kWh.
Proizvodnja Kone Electric N Line za Evropu počinje u februaru, dok se isporuke očekuju na proljeće.