Ioniq 5 N je nedavno dobio nagradu World Performance Car, a sada Hyundai planira napad na Pikes Peak. Dva primjerka produkcijskih specifikacija vozit će Paul Dallanback i Ron Zaras u namjeri za postavljanjem novog rekorda, dok će se iza upravljača dva modificirana Ioniqa 5 naći Dani Sordo i Robin Shute. Sva četiri automobila takmičit će se u Exhibition klasi.
Trenutno nema rekorda za električni produkcijski SUV/crossover na najpoznatijoj brdskoj utrci, tako da Hyundai namjerava postaviti prvi, a ne oboriti postojeći.
Na primjercima Ioniqa 5 N produkcijskih specifikacija napravljene su manje promjene, oba imaju Recaro Pro Racer SPA Hans sjedišta za vozače, Sabelt trkaće sigurnosne pojaseve u šest tačaka, a stražnja sjedišta su im uklonjena. POred toga, postavljeni su zaštitni kavezi te protivpožarni sistemi. Mehanički oba vozila ostaju identična onim koji idu i u ruke njihovih kupaca.
"Vraćamo se na planinu jači nego kad smo je napustili i to sa električnim SUV-om koji je vodeći u klasi, a to je Ioniq 5 N. Hyundai ima historiju dokazivanja novih tehnologija i proizvoda na Pikes Peaku, koja seže do 1992. godine. Ioniq 5 N donosi taj koncept u električna vozila visokih performansi. Produkcijski Ioniq 5 N će demonstrirati šta kupci mogu očekivati od svojih vozila", izjavio je Till Wartenberg, šef Hyundaijevog N brenda i Motorsporta.
Ionig 5 N ima bateriju kapaciteta 84 kWh, koja napaja prednji (226 KS) i stražnji motor (383 KS), a koji ukupno isporučuju 650 KS s aktivnom N Grin Boost funkcijom.