Atraktivan konceptni model koji je Hyundai otkrio na Sajmu automobila u Tokiju krije iza naziva NPX1 i u suštini je najsnažniji elektropokretani model Ioniq 5 N čija je karoserija opremljena nekolicinom komponenti koje se kriju iza naziva N Performance, a iza kojih stoji Hyundaijev N odjel.
Zvanično je objavljeno da će N odjel predstavljene karbonske komponente, među kojima se posebno ističu elementi prednjeg odbojnika, zadnji difuzor zraka i veliki spojler na petim vratima, nuditi u opciji uz električni Ioniq 5 N od sredine godine. U N Performance priču spadaju i posebne felge u čijem sastavu ima i karbona, što doprinosi smanjenju mase jednog od najskladnijih elektropokretanih automobila današnjice.
Pored posebne boje karoserije, doprinos atraktivnom izgledu konceptnog modela NPX1 dao je i ovjes s kojim je podnica bliža tlu, a Hyundai još nije objavio fotografije unutrašnjosti za koju su rekli da je tamna, obložena s mnogo alkantre i opremljena s prednjim izrazito profilisanim sjedištima.
U N odjelu su otkrili da će N Performance komponente uskoro biti dostupne i za N modele koje pokreću turbobenzinski motori. Podsjećanja radi, Ioniq 5 N s pogonom preko obje osovine pokreću dva elektromotora koji kombinovano proizvode 650 konjskih snaga i 740 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za 260 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde. Kapacitet baterije (84 kWh) dovoljan je za prelazak do 560 kilometara.