Elantra N TCR se pridružila rastućem Hyundaijevom motosport portfoliju koji uključuje i TCR verzije modela i30 N i Veloster N, a ne treba zaboraviti ni Veloster N ETCR sa električnim motorom i pogonom na stražnje točkove.
Elantra N TCR je već prešla 5.000 kilometara na testiranjima obavljenim na različitim stazama u Evropi, a iz Hyundaija kažu da testiraju sprint i endurance verziju.
Testiranja se vrše već ti mjeseca, a automobil će biti spreman za kupce do kraja ove godine.
Tokom razvoja je Hyundai Motorsport iskoristio znanje stečeno prilikom razvoja modela i30 N TCR i Veloster N TCR.
Elantru N TCR pokreće 2,0-litarski turbobenzinac preuzet od cestovnih automobila, a vjeruje se da razvija oko 340 KS i 410 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa 6-stepenim mjenjačem, a snaga se prenosi na prednje točkove.
Prema TCR pravilima, minimalna težina automobila mora iznositi 1.265 kg uključujući vozača. Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, ali je definitivno ogoljena te sadrži sigurnosni kavez. Što se tiče eksterijera, tu su široki lukovi točkova, centralno postavljen izduvni sistem te masivni stražnji spojler.
Hyundai razvija i cestovni N model, koji će se naći iznad sportske N-Line verzije. Taj model će razvijati 275 KS.