I Mercedesov najmanji AMG pokazao je svoj raskošan potencijal na Nürburgringu
Mercedesov odgovor na probrano društvo sportskih automobila koji su zasnovani na dvovolumenima C segmenta, a neće se protiviti svakodnevnom korištenju, sa sobom donosi integralni pogon i najsnažniji dvolitarski četverocilindarski motor koji uz asistenciju turbopunjača isporučuje 421 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na obje osovine povjeren je 8-stepenom automatskom mjenjaču s dva kvačila, a spomenuti brojevi dovoljni su da automobil od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i razvije 270 km/h.
U njemačkom magazinu Sport Auto željeli su u prirodnom okruženju provjeriti mogućnosti najsnažnijeg i najmanjeg automobila koji „potpisuje“ AMG, pa je žuti A45 S stigao na čuvenu stazu Nürburgring Nordschleife na kojoj je demonstrirao svoj raskošan potencijal, jer je krug "zatvorio“ za sedam minuta i 48.80 sekundi.
Odlično vrijeme za praktičan i svakodnevno upotrebljiv serijski automobil koji je iza sebe ostavio mnogo drugih automobila koji su se suočili s neravninama i zavojima Nürburgringa. Ne, aktuelni Renault Mégane RS Trophy-R nije među njima, jer AMG-u i dalje bježi više od osam sekundi.