Italijani na scenu vraćaju Fiat Multiplu, samo ovaj put u formi električnog SUV-a
Fiat ima bezrezervnu podršku Stellantisa, a to im vraća prodajnim brojkama s kojima su Italijani prošle godine bili najprodavaniji brend u grupaciji s više od 1,3 miliona isporučenih vozila globalno. Italijanski specijalist za male automobile doživljava novi preporod i ima ambiciozni cilj s ofanzivom novih modela.
Ova godina imat će protagonistu u obliku nove Panda. Nova generacija biće predstavljena 11. jula u Torinu, tokom proslave 125 godina postojanja italijanskog proizvođača. Međutim, ovo neće biti jedini veliki novitet koji nam Fiat sprema ove godine. Naime, odmah nakon Pande, Fiat planira pokazati četiri modela s jasnim retro stilom, što potvrđuju nedavno predstavljeni prototipovi koji postavljaju temelje budućih Fiat modela.
Jedan od tih konceptnih automobila, a radi se o Fiat Concept SUV modelu, mogao bi najprije vidjeti svjetlo dana serijske proizvodnje. Ovaj model će ustvari biti prvi otkriven nakon Pande. Riječ je o kompaktnom SUV-u, takozvanoj "giga Pandi" koji će preuzeti istu Stellantisovu Smart Car platformu, koja je prvobitno osmišljena za potrebe Citroena e-C3. Fiatov budući kompaktni SUV će takođe biti povezan s Citroenom C4 Aircross i Opelom Fronterom, ali je njegovo ime možda jedan od najupečatljivijih detalja koje bi ovaj model mogao da naslijedi.
Sjećate li se Fiat Multiple? Prva generacija datira iz pedesetih godina prošlog vijeka, a potom se vratila krajem devedesetih. Iako je od početka bila predmet sprdnje, njen dizajn i praktična karoserija monovolumena bili su više cijenjeni iznutra. Sad Fiat ponovo vidi priliku da oživi Multiplu, samo ovaj u put u popularnijoj SUV formi.
Izvršni direktor Fiata Olivier Francois, nedavno je u jednom od intervjua potvrdio ovu priču nagovijestivši skori povratak Multiple. Poznat pod internim kodom UV5, ovaj model će, umjesto šest (3+3), imati do sedam sjedišta u kabini (2+3+2) na samo 4,40 metara dužine, nastavljajući dugogodišnju filozofiju praktičnosti ovog modela.
To će biti globalni model, dizajniran za Evropu, ali i za druga tržišta, kao što je Južna Amerika, s jasnim fokusom na niske troškove. Buduća Multipla bi trebala imati električni pogon, mada bi paralaleno s njim, u ponudi bile i verzije sa SUS motorima. Fiat želi da otkine dio kolača tržišta na kojem vedri i oblači Nissan Qashqai, ali Italijani na svom nišanu imaju i tržište privatnih kupaca na kojem vlada cjenovno pristupačniji Dacia Duster.