Audijev osnovni model će ostati bez nepraktične trovratne verzije te će se prodavati samo kao petovratna Sportback varijanta. To potvrđuju i brojne špijunske fotografije, a sve ima smisla jer je potražnja za trovratnim automobilima sve manja. Proizvodnja A1 superminija će biti premještena iz Brisela u Seatovo postrojenje u Martorellu u Španiji.
Što se tiče modela SQ2, to će biti snažnija S verzija Q2 baby crossovera. Logika govori da će ga pokretati isti 2,0-litarski benzinski motor kao što je slučaj sa S3 Sportbackom i S3 Sedanom. Očekuje se da će taj motor isporučivati nešto manje od 300 KS i 380 Nm obrtnog momenta. Naravno, model će standardno imati Quattro pogon na sva četiri točka.
Q3 je ipak bez sumnje najvažniji, crossover će koristit MQB platformu te niz četverocilindričnih motora s turbopunjačem. U ponudi bi se mogao naći trocilindrični motor, a nije isključena ni mogućnost plug-in hibridnog pogona. Dizajn ovog modela će doživjeti evoluciju. RS Q3 će stići nešto kasnije s moćnim petocilindričnim motorom.
Ove godine će Audi predstaviti i produkcijsku verziju potpuno električnog E-Tron crossovera, a postoji šansa i da vidimo RS Q5. U planovima je i RS5 Sportback, kao i iznenađenje u vidu RS modela. Priča se i o osnovnom R8 modelu s 2,9-litarskim V6 motorom iz modela RS4 i RS5.
Sve u svemu, Audi ima gust raspored, a najmanje jedan model će biti predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi koji se održava u martu.