Na ovaj način Jaguar odaje počast prvim E-Type automobilima koji su pobjeđivali na utrkama, a riječ je o paru specijalnih novih/starih klasika. Prodavat će se u paru, a bit će proizvedeno samo 14 primjeraka koji će završiti u garažama sedam vlasnika.
Automobili su blago modificirani zbog iskoristivosti, a inspiracija dolazi od dva automobila koje su do pobjede vozili Hill i Salvadori 1961. godine. Automobili su poslani na utrke odmah nakon proizvodnje. Prvi E-Type poznat po registarskim oznakama ECD 400, vozio je Hill do pobjede u Oulton Parku. U njegovu čast je karoserija lakirana u Oulton Blue te sadrži niz detalja eksterijera inspirisanih ovim pobjednikom uključujući crnu haubu i bijele krugove.
Hromirani branici i žičane felge su zadržani, a tu su i spinneri koji nose Jaguar Heritage logo. Upravljač je izrađen od bukovine, a unutrašnjost krase Hardura detalji koji odgovaraju periodu iz kojeg potiče automobil. Bridge of Weir se pobrinuo za kožne presvlake. Majstor Johnny Dowell je uradio zlatnu gravuru, odnosno siluetu automobila, konfiguraciju staze Oulton Park i startnu/ciljnu zastavu. Također, tu je i poznati citat Grahama Hilla koji glasi: "U utrci moj automobil postaje dio mene, a ja postajem dio njega".
ZP logotipi se nalaze na poklopcu rezervoara, kožnim trakama za držanje haube, ali i na drugim mjestima. Inspiracija je bilo ime projekta koji je doveo do nastanka originalnih trkaćih automobila, a to je Project ZP. Automobil je ukrašen i ugraviranim poluvijencem.
Jaguar se odlučio i za tvrdi krov kako bi kupci imali automobil u obje karoserijske izvedbe, a napravljen je u čast trkaćeg automobila koji je osvojio prvo mjesto u Crystal Palaceu nekoliko sedmica nakon Hillove pobjede u Oulton Parku. Za karoseriju je izabrana Crystal siva boja. Specijalne oznake su izradili draguljari Vaughtonsa kako bi oponašale naljepnice trkaćeg automobila. Unutrašnost je presvučena Dark Navy kožom i sadrži gravure poput staze Ctystal Palace, kao i Salvadorijev nadimak "King of the Airfields".
Ispod haube oba automobila nalazi se 3,8-litarski motor koji razvija 265 KS. Hladnjak je izrađen po uzoru na stil iz 1961. godine, a automobil je dobio električni ventilator i elektronsko paljenje, kao i specijalno razvijeni petostepeni mjenjač.
Jaguar je ugradio infotainment sistem s DAB radiom i Bluetoothom, a na raspolaganju je i navigacija. Uz automobile dolaze i kacige retro dizajna, kao i kožna torba koja se slaže s unutrašnjosti automobila. Svaki automobil zahtjeva 2.000 sati rada.
Jaguar planira predstaviti i par F-Type ZP Edition automobila inspirisanih modelom E-Type. Proizvodit će ih u parovima,, a pokretat će ih 5,0-litarski V8 motor. Svi su rezervisani za E-Type ZP Collection klijente.