Jaguar predstavio novi identitet brenda, 3. decembra stiže koncept
Iz kompanije kažu da se novi put temelji na filozofiji osnivača Sir Williama Lyonsa, koji je poručio da "Jaguar ne treba biti kopija ničega". Novi dizajnerski jezik i grafika imaju cilj da prenesu transformaciju Jaguara, kako stilski tako i u smislu njegove ambicije da vrati svoje mjesto na tržištu luksuznih automobila.
Osvježeni identitet se fokusira na četiri osnovna elementa dizajna. Prvi je "Device Mark", minimalistički novi logotip prikazan u prepoznatljivom fontu, istaknutom po simetriji suzdržanosti. Potom slijedi "Strikethrough", horizontalni grafički motiv koji izgleda predodređen da ostavi trag na budućim modelima. "Exuberant Colors" prikazuje Jaguarovu povezanost s umjetnošću, dok "Makers Marks" čine dva simbola, Jaguarov tradicionalni "skakač" i novi monogram koji uključuje slovo "J" (a možda i slovo R).
Vizuelni noviteti će debitovati na nadolazećem konceptu, a krasit će i tri električna produkcijska automobila koje Jaguar namjerava plasirati na tržište prije 2030. godine.
Iz Jaguara kažu da je riječ o "potpunom resetu" kompanije te da je tim morao imati "neustrašiv pristup" u ovoj transformaciji.