Jaguar XJR-S Monaco je vizija iz devedesetih koja i danas plijeni pažnju
"Nema svrhe sanjati o dizajnu koji se ne može proizvesti. Želio sam da moj automobil bude baš onakav kakvog sam ga nacrtao", izjavio je Bailey 1992. godine.
Taj dizajn ima produženu haubu, modificirane lukove točkova i veće lagane felge, što su bile karakteristike korištene u procesu proizvodnje. Iako je bio u kontaktu s Park Sheet Metalom i razgovarao o proizvodnji panela, kompanijom koja je također pomogla u proizvodnji koncepta Jaguar XJ220, na kraju je ipak odlučio da dodatke napravi od fiberglassa.
Prema Baileyu, duh modela E-Type živio je u automobilu koji je kreirao, a iako je to istina, ipak je dizajn bio itekako okrenut ka budućnosti. To se može reći za prednja svjetla, rešetku hladnjaka, zaobljene panele karoserije i druge elemente koji su definisali Jaguar XK8 nekoliko godina kasnije.
Baileyjev posao je trajao dovoljno dugo da proizvede ukupno 12 automobila, a prva dva su prodana sultanu od Bruneja.
Automobil prikazan na fotografijama je zapravo počeo život kao originalni prototip korišten za postere te se pojavio u magazinima kao što je EVO. Prvobitno je prodan vlasniku iz Škotske, a nakon toga je stigao u ruke aktuelnog vlasnika.
Godine 1999. se on obratio ekspertu za Jaguare Paulu Handsu u želji da poveća snagu. Zajedno su odlučili da skinu sve dijelove kompanije PBB Design te ih ugrade na noviji model JaguarSport XJR-S.
To znači da automobil sada ima 6,0-litarski V12 motor koji razvija 318 KS, a koji ima modificirani usisni sistem, dvostruki izduvni sistem, TWR ovjes i Bilstein amortizere.
Automobil se prodaje na aukciji, a očekuje se da će dostići cijenu između 18.000 i 24.000 funti.