Predstavljen na sajmu automobila u Chicagu u februaru 1986., Wrangler je možda izgledao kao Jeepovi iz prošlih decenija, ali zapravo je bio potpuno novi model. Interno poznat kao YJ, imao je potpuno novu šasiju, nadograđeni ovjes i praktičniju unutrašnjost, te s naglaskom na poboljšanja u vožnji na asfaltiranim podlogama. Jeep je takođe temeljito pripremio nasljednika i odvojio dovoljno vremena za razvoj druge generacije Wranglera. Također poznat kao TJ, debitovao je januaru 1996. i vratio klasične okrugle farove. Kao i prva generacija, ovaj se model izrađivao jednu cijelu deceniju, a proizvodnja je prekinuta 2006. godine.
Moglo bi se reći da je popularnost Wranglera procvala s trećom generacijom interne oznake JK. Osim nove platforme i šasije, Wrangler JK je bio veliki korak naprijed za SUV segment. Ova je generacija doživjela ‘’umirovljenje’’ dugotrajnog 4,0-litrenog rednog šestaka koji je pokretao razne modele Jeepa od 80-ih. Ovaj SUV je zatim dobio praktičniji model s pet vrata u verziji Unlimited, dodatno povećavajući njegovu privlačnost i, što je još važnije, prodaju.
JK Wrangler također se pokazao kao hit za veliki broj tržišta, što ga je lako učinilo najprodavanijim modelom američke kompanije. Proizvodnja je trajala od 2006. do 2017. godine.
Najnoviji model, Wrangler JL se ponovo vratio korjenima. Međutim, evolucijski i po prvi put ikada, Wrangler je dobio blagi hibrid i plug-in hibridni pogon, signalizirajući Jeepov pomak prema elektrifikaciji.
Na suprotnom kraju pogonskog spektra, JL je također postao prvi Wrangler koji je dobio V8 pogon. Početkom ove godine JL je blago osvježen s mnoštvom poboljšanja na eksterijeru i interijeru, zajedno s još nekoliko izmjena u pogonskom sklopu.