Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
jest uzimaju poticaj od drzave ,a vecina od tih vozila fake, nasli su groblje EV vozila ....
Kina jeste vec godinama prva u svijetu po broju oroizvedwnih automobila. Dakle nije sila u nastajanju , vec na prvom mjestu gotovo pa zadnju deceniju. Ovi izneseni brojevi su nejasne statistike iz prevedenog clanka. U svakom slucaju , elektrifikacija je brza u Kini nego u ostatku svijeta jer za vecinu elemenata potrebnih za baterije monopol drzi Kina. Aluminium, Litijum, itd..
Evo vam vele sile sta radi sa tim autima: https://youtu.be/1SEfwoqKRU8
Koliko ima stanovnika, svaki njihov proizvod je najprodavaniji ali na njihovom tržištu. To ne znači da je najprodavaniji u Norveškoj, Švedskoj ili SAD…
Najveca VW fabrika je u Shanghaiu, pa kontaj koliko im je trziste. Norveska i Svedska su kao malo veci gradovi u Kini sto se tice stanovnistva, tj nebitni u statistici
Pročita li ovo itko prije objave. Energetskih vozila????? ELEKTRICARI??? Dodje čovjeku da potrazi originalni članak i pročita o cemu se radi.
Po novim pravilima EPA u SAD od 2027 g.svi auti SUS ce morato smanjiti izduvne plinove za 56%
To je njima nikakav problem, samo neka prestanu voziti auta velicine kamiona i rijeseno. Amerika trosi 50% svjetskog benzina
Nije Kina velesila u tome, nego proizvodjaci dobijaju ogromne subvencije u Kini ukoliko dostignu odredjene kvote proizvodnje tako da masovno proizvode automobile i onda bez mogucnostu da to pokriju prodajom istih, lageruju na velike otpade da propadaju. Cinjenica je da su elektro automobili u Kini jedna velika laz, a generalno i u svijetu ako izuzmemo Teslu koja jeste napravila najveci napredak u ovom polju.
Aaudija na haparatima
Zbog nesposobnosti da dostignu kvalitet evropskih i japanskih automobila, kinezi su počeli da propagiraju električni pogon. Izmislili su stotine novih brendova i preplavili tržište u nadi fa će bar jedan preživjeti i postati drugi Tesla.