Bloomberg piše da brend aktivno razmišlja o proizvodnji automobila u Evropi.
"Aktivno radimo na lokalizaciji rada u Evropi, oglasit ćemo se pravovremeno", izjavio je direktor Zeekra Andy An, što znači da planovi nisu baš na početku, nego da su već u nekoj odmakloj fazi.
Ovo je direktni rezultat carine koju je EU uvela na uvezene električne automobile iz Kine. Carina se odnosi na kineske domaće brendove poput BYD-a i Zeekra, ali i na evropske modele koje se uvoze iz Kine poput novog Mini Coopera Electric i BMW-a iX3.
Čak i nakon peticija iz Kine, EU je tek neznatno smanjila carine. To znači da, ukoliko kineski brendovi žele zaobići carine Evropske unije, morali bi proizvodnju obavljati na njenom području.
Međutim, za razliku od brendova poput BYD-a, kojim je potrebno vrijeme da naprave fabrike, Geely i Zeekr nemaju taj problem. Ako se Zeekr odluči za proizvodnju u EU, moći će koristiti postojeće Geelyjeve fabrike. Postrojenja u Švedskoj i Belgiji uskoro će proizvoditi Volvo EX30 povezan s Geelyjem, koji je baziran na SEA platformi (Sustainable Experience Architecture) koju je razvio Zeekr.
Inače, Zeekr je veoma ozbiljan u svojim planovima internacionalne ekspanzije. Ovog mjeseca je osvježio svoj kombi 009 te ga zajedno s crossoverom Zeekr X uveo na tržišta poput Tajlanda i Hong Konga. Također, predstavio je Zeekr 7X, koji je rival Teslinom Modelu Y, a to je još jedan model spreman za međunarodna tržišta.
Da bi bio globalan, Zeekr treba stvoriti volumen i profit poput drugih EV startupa, a taj cilj je blizu. Gubitak u prvom kvartalu je pao za 18 posto na 278 miliona dolara, a plan je ostvarivati profit prije kraja godine.