Ekskluzivan i skup
24

Koncept SM Tribute ipak stiže do kupaca, dobit će V6 motor

Piše: D. B.
DS traži načine da započne proizvodnju koncepta SM Tribute.

SM Tribute je dizajniran kao koncept, no kako bi sebi olakšao posao, DS je koristio postojeće produkcijske dijelove drugog Stellantisovog brenda, a to je Maserati. To i nije čudno jer je i originalni Citroen SM išao istim putem preuzevši Maseratijevu platformu i V6 motor, dok su karoserija i hidrauličke opruge francuske proizvodnje.

Sada DS traži načine da koncept proizvodi u ograničenom broju primjeraka, potvrdio je šef dizajna Thierry Metroz za Top Gear. On je kazao da će se koristiti platforma Maserati Granturisma, a čak i koncept je ranije dobio vjetrobransko staklo Granturisma.

On tvrdi da šef Stellantisa Carlos Tavares te prvi čovjek DS-a Olivier Francois stoje iza ove ideje, ali pod uslovom da donese profit. Sada je potrebno odrediti adekvatnu cijenu koja bi privukla određen broj kupaca, ali i pokrila troškove proizvodnje.

U svijetu hiperautomobila je brojka između 50 i 200 primjeraka optimalna, jer se može koristiti mnogo ručno rađenih 3D dijelova umjesto investiranja u skupe alate.

Bit će to skup kolekcionarski primjerak. Metroz je odgovorio na pitanje da li će automobil imati električni pogon ili motor s unutrašnjim sagorijevanjem, a on je odgovorio da, "kada kupujete automobil od milion eura, tada ne želite električni pogon".

Stoga eventualni kupci mogu očekivati Maseratijev Nettuno 3,0-litarski V6 motor s turbopunjačem, koji će razvijati najmanje 538 KS. Originalni SM je imao pogon na prednje točkove, no Maserati sada ima pogon na sva četiri točka.

Kada je koncept predstavljen, rečeno je da će neke karakteristike njegovog dizajna biti dio budućih DS-ovih automobila. "Futuristički" elementi uključuju osvjetljenje unutrašnjosti, eksterijer, dvobojnu karoseriju i generalni pristup površinama te oštre uglove.