DS najavio novi električni coupe-SUV
Kompanija DS je najavila dolazak novog električnog coupe-SUV modela, koji će ponuditi domet od 750 kilometara po WLTP ciklusu.
Kompanija DS je najavila dolazak novog električnog coupe-SUV modela, koji će ponuditi domet od 750 kilometara po WLTP ciklusu.
DS traži načine da započne proizvodnju koncepta SM Tribute.
Najnovija verzija pogonskog sklopa, koja se pridružila gami francuskog luksuznog kompakta, kombinujući najbolje iz svijeta benzina i dizela, već se proizvodi u Opelovim njemačkim pogonima u Rüsselsheimu. Problematični zupčasti remen u ulju je prošlost i za marku DS.
DS 7 Crossback je predstavljen 2017. godine kao prvi 100 % projekt marke DS Automobiles, koji je svojim avangardnim stavom donio na tržište vjetar svježine, a nakon što je pokazao put i za ostale modele ove francuske marke stiglo je vrijeme za njegovo osvježenje. Danas je u DS Store u Sarajevu predstavljen obnovljeni DS 7.
DS namjerava na Sajmu automobila u Parizu u oktobru predstaviti električni SUV koji će biti baziran na kompaktnom modelu, a koji će biti rival Audiju Q2 2019. godine.
Grupa PSA povećala prodaju u Evropi za 7,4%, u odnosu na prvo polugodište 2015. godine, i to prodavši čak 1.056.000 primjeraka.
Ekipa DS Virgin Racing sudjelovat će u trci Formule E koja će se 23. aprila 2016. godine održati u pariškoj četvrti Invalides. To je prvi takav događaj u francuskom glavnom gradu.
Citroenova nova marka DS Automobiles predstavila je osvježenu i redizajniranu verziju modela DS4, kao i jednu novu verziju ovog modela pod imenom Crossback.
Marka DS najavljuje otvaranje svog automobilističkog odjela: DS Performance koji u ekipu DS Virgin Racing donosi svoju tehnološku stručnost u pogledu istraživanja i razvoja u Formuli E. Odjelom DS Performance, smještenim u budućem Centru Izvrsnosti grupe PSA u Satoryju, upravlja Yves Matton.
Međunarodni sajam automobila u Šangaju otvorio je svoja vrata za širu javnost 21. aprila. Nezaobilazan susret za DS, novu vrhunsku automobilsku marku koja inspiraciju pronalazi u francuskom luksuzu i smješta Kinu u samo srce svoje strategije svjetskog razvoja. Tri godine nakon što je lansirana u Kini, marka DS ondje namjerava nastaviti svoj razvoj.