Radi se o Audiju Q4 Sportback e-tron Concept koji će uskoro postati Sportback coupe-SUV verzija standardnog modela Q4 e-tron.
Q4 e-tron će postati prvi Audi koji će koristiti MEB platformu Volkswaegn Grupe za električna vozila. Sportback će biti nešto više sportski brat modela Q4 e-tron, a oba modela će predstavljati rivale Teslinom Modelu Y.
Obje verzjie modela Q4 e-tron će biti dostupne u prodaji naredne godine, a iz Audija su rekli da predstavljanje koncepta Q4 Sportback e-tron daje potencijalnim kupcima šansu da odluče koju verziju preferiraju prije nego kompanija počne primati narudžbe.
U slučaju Audija Q4 Sportback e-tron, njemačka kompanija je promijenila originalni dizajn modela Q4 e-tron u kompaktni coupe-SUV koji će se pridružiti rastućoj Audijevoj ponudi sličnih modela i kojoj su električni e-tron Sportback te modeli Q3 Sportback i Q5 Sportback s konvencionalnim motorima.
Glavne promjene na Sportback verziji su nazad. Tradicionalni C stub na Q4 e-tronu je uklonjen, linija krova se savija kontinuirano od prednje osovine do samog kraja vozila te Audiju Q4 Sportback e-tron da je izgled u stilu fastbacka.
Stražnje staklo je više nageto te je podijeljeno malim lip spojlerom, ali je su stražnji prozori sada veći. Veliki difuzor je zadržan i ima osvijetljeni e-tron logo. LED stražnja svjetla su također povezana lajsnom, a tu si i 22-inčne felge i velika prednja rešetka.
Unutrašnjost je također ista, ispred vozača je heksagonalni upravljač s kontrolama osjetljivim na dodir, a iza je mali digitalni klaster. Veći 12,3-inčni centralni ekran osjetljiv na dodir je okrenut prema vozaču, a pretinac se nalazi ispod panela na kojem su i kontrole za odabir moda vožnje.
Koncept je četverosjed, ali će produkcijska verzija gotovo sigurno imati mjesta za pet putnika. Unutrašnjost je presvučena bijelim i bež mikrovlaknom, a sjedišta u Alcantaru. Materijal na podu je napravljen od recikliranih materijala.
Zahvaljujući MEB platformi, Q4 Sportback e-tron podržava bateriju od 82 kWh. Da li će model biti ponuđen s manjim baterijama, zasad nije poznato.
Iz Audija je potvrđeno da će biti dostupne verzije s pogonom na stražnje i sva četiri točka. Verzija s dva motora će razvijati 298 KS, ubrzavat će od 0 do 100 km/h za 6,3 sekunde, a domet će iznositi 450 km. Maksimalna brzina će biti ograničena na 180 km/h.
S druge strane, verzija s pogonom na stražnje točkove će moći preći 500 km.