Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako jugi uduplati cijenu? Naspeš mu pun rezervoar goriva
a Yugo Sport par patika u gepeku
narucio bih jedan :)
Jaki puno komentari iz male zemlje gdje 700000 hiljada ljudi se hrani u javnim kuhinjama.Komentarisu auto novi iz zemlje gdje je 80%auta starost 20godina.Zato mirni budite pogledajte u novčanike ovo je skupo za vas.
Ha ha ha ha haaaaa haaa ha
Pa ko ce ga praviti, prodali su fabriku
pa Kinezi tko drugi. odes tamo samo das dizajn, logo i pare. imas fabriku JAC koja pravi aute za mnoge brendove
Farmu svinjo gojstva dasu pokrenuli,ee to svaka čast,jel neumiji to da završe..100%
Aaaa da štaa iimma!
klasicni kontejner na tockovima
Vrijeme je i za stvaranje nove Jugoslavije,raspad je bio regionalna i svijetska tragedija.
Ružan brate. Ovo nije ni za ruskog tržišta. Dok izađe prvi prototip čitav koncept će biti prevaziđen.
mjenjam stojadina sa kukom za jugu sa kukom,šifra:kuku meni,kuku tebi
Sta se prije raspada od yuga 45, drzava koja ga proizvodi
Troši 18l na 100km. Ima 4 brzine i motor od možda 45 konja. Ali to je bre naše i mora da valja
Troši 18l na 100km. Ima 4 brzine i motor od možda 45 konja. Ali to je bre naše i mora da valja
Ovo je nova Florida, a ne Koral niti Tempo
Neće ga uspjeti prodavati ni u Srbiji a kamoli negdje drugo.
"Zastava Yugo je bio je snažan domaći i izvozni uspjeh" - kako se mi volimo tjesiti. Yugo je bio predmet ismijavanja vani