"Moćnih" 8 KS
2

Električni Opel Rocks E-Xtreme je dizajnirao student

D. B.
Opel Rocks-e se pojavio u augustu 2021. godine kao verzija Citroenovog modela Ami sa značkom njemačkoj proizvođača, a to je zapravo malo električno vozilo za grad. Manje od godinu kasnije je Opel predstavio i teretnu verziju istog modela, a sada je Rocks-e dobio još jednog člana. Ipak, ovog puta nije riječ o standardnom produkcijskom vozilu.

Radi se o unikatnom prototipu koji neće ići u proizvodnju, a ovaj "divlji" koncept je ideja studenta Lukasa Wenzhofera koji je pobjednik takmičenja pod nazivom #OpelDesignHack. Njemačka kompanija je obećala da će proizvesti pobjednički koncept te je na kraju i ispunila obećanje, tako da je radikalni električni buggy postao stvarnost.

Wenzhofer je planirao da Rocks-e bude "vozilo za sve terene s WOW faktorom. U poređenju sa standardnim kvadriciklom, koncept ima šire lukove točkova, cjevasti ram oko kabine i gume s velikim prijanjanjem. Ovjes je modificiran tako da ima mjesta za nove točkove, a vozilo je više podignuto od tla. Vjerovatno najinteresantniji detalj je stražnje krilo, koje potiče od modela Vectra GTS V8, DTM touring trkaćeg automobila s 4,0-litarskim V8 motorom.

No, to nije sve. Preddnja maska sada sadrži novu interpretaciju Opel Vizora sa drugačijim LED svjetlima i Opelovim logom u tirkiznoj boji. Cijeli prednji panel i blatarice proizvedeni su pomoću 3D printera. LED svjetla su postavljena i na krovni ram, a nazad su nova stražnja LED svjetla.

"Off-road mogućnosti promovišu osjećaj slobode da se dosegne bilo koja destinacija. Više sportskog duha obećava više zabave u vožnji te pokazuje da je elektromobilnost više od razumnog rješenja", rekao je Wenzhofer.

O mehaničkim poboljšanjima nema detalja, tako da baterija kapaciteta 6,6 kWh omogućava domet od 75 km s jednim punjenjem te napaja električni motor od 8 KS.

Stellantis, kompanija koja posjeduje Opel, prodaje isti proizvod sa Citroenovim i Fiatovim logotipima.