Opel je prije 30 godina planirao lansirati "Smart" prije Smarta, ali je sve ostalo samo ideja
Opšte je poznato da je Opel počeo proizvoditi automobile davne 1899. godine, a 1914. je postao najveći njemački proizvođač.
Dugo je Opel bio pod vlasničkim krovom General Motorsa, da bi u martu 2017. postao prvo podružnica Grupe PSA, a od 2021. godine je dio Stellantis grupe.
U više od 120 godina historije Opel je često prednjačio sa svojim idejama. Jedna od njih je maleni Maxx, koji je prije 30 godina zamišljen kao gradski mikro automobil, koji je trebao biti lansiran tri godine prije Smarta.

Opel je predstavio Maxx koncept na Salonu automobila u Ženevi 1995. godine. Ideja je bila ponuditi maksimalan prostor u najmanjem mogućem pakovanju. Treba dodati da je tema minijaturnih automobila u to vrijeme bila prilično popularna, a Maxx se pojavio nedugo nakon što je Smart pokazao svoje prve skice koji nagovještavaju dolazak slično dizajniranog modela Fortwo.
Maxx je mjerio samo 2,97 metara u dužinu, dok su širina i visina bile istih 1,58 metara. Bez obzira na to, model s dvoja vrata nudio je dosta prostora. Za razliku od Smarta, unutrašnjost Maxxa je bila standardna za četiri osobe, ali se zadnja klupa mogla preklopiti, stvarajući prtljažni prostor od 500 litara s mogućnošću transporta dugačkih predmeta do dva metra dužine. Pored toga, brend je zamislio i malu varijantu pick-up-a, pa čak i kombi verziju s pet vrata.

Nedugo nakon premijere u Ženevi, Opel je krenuo razvijati svoj koncept i pokazao funkcionalni prototip na sajmu automobila u Frankfurtu. Brend je potvrdio svoj fokus na laganu konstrukciju (masa praznog vozila od oko 650 kg) korištenjem magnezijskih točkova i uklonjivih karbonskih panela karoserije.
Jednolitarski trocilindarski motor, prvi koji je razvio jedan evropski proizvođač, sa snagom od 50 KS i 90 Nm obrtnog momenta je takođe bio lagan i ekonomičan, a ujedno je bio spreman za serijsku proizvodnju. Njegov zračni jastuk za vozača i ABS sistem su se mogli smatrati modernim karakteristikama te 1995. godine, posebno u ovom segmentu.

Međutim, dok je Smart, pod krovom i upravom Mercedes-Benza, razvio ideju malog gradskog automobila u proizvodnu formu još 1998. godine, u slučaju Opela, Maxx je na kraju ostao samo koncept, koji ipak nije bio daleko od serijske proizvodnje.
Opel je zahvaljujući Stellantisu mnogo godina kasnije konačno dobio serijski mikro automobil. Naravno riječ je o modelu Rocks.