Koncept je dobio 400-voltni Electric Drive Module koji je smješten u motorni prostor i montiran pomoću specijalnih nosača, a koji isporučuje 268 KS. Tu je i baterija kapaciteta 50 kWh, koja je smještena na poziciju stražnjih sjedišta. Stoga je zabava ograničena na dvije osobe, ali je CJ i dalje veoma sposoban off-roader jer je motor uparen s automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na sva četiri točka.
Mopar nije otkrio domet niti dodatne specifikacije, ali je istakao da je koncept omogućio inžinjerima da bolje razumiju potencijal baterijsko-električnog vozila i komponenti.
Koncept je dobio 35-inčne BGGoodrich all-terraing gume, nove blatobrane i Jeep Performance Parts Dana 44 osovine, branike posuđene od Wranglera JK Rubicon branke, Warn vitlo i Surf Blue kuke za vuču. Opremljen je LED prednjim svjetlima te ga krasi retro inspirisana oznaka. Port za punjenje smješten je iza vozačevih vrata.
Koncept dolazi sa zaštitom podvozja, a karoserija je lakirana u Copper Canyon boju sa sjajnim crnim i Surf Blue plavim detaljima.
U unutrašnjosti su specijalna sjedišta, centralna konzola iz Wranglera JK, rotirajući mjenjač te novi instrumenti uključujući ekran za prikaz stanja baterije. Naravno, tu je i zaštitni kavez.