Izvrsnom proporcijom motora smještenog naprijed i zadnjeg pogona, RX-Vision predstavlja viziju budućnosti koja je svojestvena Mazdi, ali i potiče nadu brojnim fanovima Mazde širom svijeta da će RX-Vision postati dio redovne ponude i vratiti Wankel pogon u život.
Rotacijski motori su jedinstveni po generisanju energije iz rotacijskog kretanja trokutastih rotora (za razliku od naizmjeničnog kretanja klipova u konvencionalnim automobilskim motorima). Savladavši brojne tehničke poteškoće, Mazda je uspjela komercijalizirati rotacijski motor, prvo u Mazda Cosmo Sport 110S, 1967. godine, a zatim u nekoliko drugih modela. Najuspješniji od njih je Mazda RX-7, najprodavaniji automobil sa rotacijskim motorom ikada, s više od 800.000 proizvedenih jedinica između 1978. i 2002. godine.
Stalnim poboljšanjima snage, potrošnje goriva i izdržljivosti, Mazda je jedini proizvođač koji je osvojio trku 24 sata Le Mansa sa trkaćim automobilom sa rotacijskim motorom - pobjednik je 1991.godine bila Mazda 787B.
Iako se rotacijski motori trenutno ne proizvode za masovnu upotrebu, Mazda nikada nije prestala sa istraživanjem i razvojem ovog segmenta. Mazda je izabrala SKYACTIV-R oznaku za rotacijski motor slijedeće generacije, pokazujući opredjeljanost da svojim kupcima i dalje isporučuje vrhunske tehnologije koje prkose konvencijama i beskompromisno SKYACTIV iskustvo za volanom.
Sajam automobila u Tokiju je otvoren za publiku od 30. oktobra do 08.novembra.