Ovaj koncept ističe se izuzetnom aerodinamikom, prostranom i osvijetljenom unutrašnjosti s laganim sjedalima a tu je i najnoviji head-up display. Ovaj električni crossover imaće svoju svjetsku premijeru na ovogodišnjem sajmu IAA Mobility u Münchenu (od 5. do 10.09.2023.).
Jedan od najupečatljivijih detalja Opel Experimentala nedostatak je hroma. Umjesto njega, dodatno vanjsko osvjetljenje i kontrastna grafika daju osobnost i sofisticiranost već impresivnim proporcijama. Efikasnost električnog crossovera temelji se na vrhunskoj platformi Stellantis BEV, a opremljen je i električnim pogonom na sve točkove. Dramatičan zaoštren profil ima odvažan i besprijekoran dizajn čistih površina kako bi se naglasila njegova pojava. Čak su i tradicionalne bočne retrovizore zamijenile potpuno integrisane kamere od 180 stupnjeva na C-stubovima, dok oštra, dominantna izbočenja na lukovima točkova naglašavaju samouvjeren stav.
Na prednjoj strani nova, osvijetljena Opelova munja ponosno je smještena u središtu prepoznatljivog Opel Kompasa, vodećeg elementa Opelove filozofije dizajna. Okružena je produženim karakterističnim krilnim osvjetljenjem na vodoravnoj osi, dok osvijetljeno središnje izbočenje na poklopcu motora pojačava dramatičan učinak. To se zatim ponavlja na stražnjoj strani s upečatljivim i prepoznatljivim svjetlima za kočenje izrađenim vrhunskom tehnologijom osvjetljenja i sofisticiranom tehnologijom stakla, te kombinira s odvažnim natpisom Opel – umjesto logotipa s munjom na zadnjem dijelu – koji formira središnji element. Oko prednjeg kompasa nova je generacija 4D Opel Vizora. Nova dimenzija napredna je tehnologija praćenja ceste i saobraćaja koja uključuje senzore, lidar, radar i sisteme kamera.
Pametna aerodinamička rješenja i detox prostora
Elegantna i uglađena silueta Opel Experimentala temelji se na učinkovitoj izvedbi, a konceptni automobil nudi i pametna i optimizirana aerodinamička rješenja. Aerodinamična zakrilca sprijeda i straga povećavaju aerodinamičnu učinkovitost, kao i stražnji difuzor. Podiže se ili uvlači ovisno o situaciji u vožnji. Osim toga, gume izrađene u saradnji s Goodyearom izrađene su od reciklirane gume i postavljene na Ronalove naplatke s aktivnom funkcijom dodatnog povećanja aerodinamičke učinkovitosti.
Dok prema vanjskim dimenzijama Opel Experimental pripada kompaktnom C segmentu, unutrašnjost se može pohvaliti prostranošću D segmenta. To je omogućeno detoxom prostora (pročišćavanje prostora) unutar Opel Experimentala. Upravljač se besprijekorno preklapa kada se ne upotrebljava. To omogućuje sistem "drive by wire", koji dodatno smanjuje težinu uklanjanjem mehaničkih komponenti za upravljanje. Osim toga, lagana prilagodljiva sjedala kombiniraju tanku, ali izdržljivu strukturu s 3D mrežastim tkaninama. Time se osigurava izuzetna udobnost sjedenja na koju su korisnici navikli u Opelovim vozilima, dok se istovremeno doprinosi oslobađanju prostora unutar konceptnog automobila.
Pristup pročišćavanja nastavlja se Pure Experience pristupom u unutrašnjosti vozila. Vozači mogu personalizirati informacije prema vlastitim potrebama na tankom Tech Bridgeu, novoj interpretaciji Pure Panel zaslona koji se nalazi u aktualnim Opelovim modelima. Umjesto konvencionalnih zaslona, informacije ili zabavni sadržaji prikazuju se pomoću tehnologije proširene projekcije koja je podržana umjetnom inteligencijom i glasovnim upravljanjem.
Plutajući, prozirni Pure Pad nalazi se ispred prednjeg naslona za ruke. Može se konfigurirati prema vozačevim osobnim preferencijama, omogućavajući trenutačni pristup najčešće korištenim kontrolama.
Opel Experimental nastavlja dugu i uspješnu tradiciju konceptnih automobila "made in Rüsselsheim”, tradiciju koja je započela 1965. godine kada je Opel postao prva evropska marka koja je predstavila studiju dizajna u obliku legendarnog modela Experimental GT.