Opisan kao "nova interpretacija Avant filozofije", koncept je zapravo elegantni karavan sa širokom rešetkom hladnjaka, sa bočnih strana se nalaze Matrix Laser farovi i sportski usisnici zraka. Vidljivi su i mišićavi blatobrani i vrata bez ručki koja se otvaraju pomoću senzora diskretno integrisanog u aluminijske okvire prozora.
Na vratima prtljažnika je spojler, na stražnjoj strani su trodimenzionalna svjetla, a automobil je dobio i 22-inčne naplatke od legura.
Unutrašnjost odiše elegancijom, a za njenu izradu su korišteni različiti materijali poput aluminija, drveta i kože. Također, opremljena je naprednom tehnologijom, postavljena su tri ekrana osjetljiva na dodir i dva odvojiva OLED ekrana koji imaju funkciju infotainment sistema za putnike na stražnjim sjedištima. Koncept ima četiri zasebna sjedišta i dugu centralnu konzolu.
Koncept pokreće plug-in hibridni sistem koji se sastoji od 3,0-litarskog TDI motora, električnog motora i 14,1 kWh litij-jonske baterije. Kombinovana snaga iznosi 450 KS uz 750 Nm obrtnog momenta.
Kada je riječ o performansama, koncept od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Potrošnja iznosi 1,6 litara goriva na 100 pređenih kilometara, a automobil samo sa električnim pogonom može preći do 54 km.
Automobil je dobio karbon-keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes i dinamični sistem upravljanja sa sva četiri točka. To omogućava stražnjim točkovima da se okrenu do pet stepeni, što omogućava bolju upravljivost i visoku stabilnost tokom vožnje.