Vizuelno, veliku razliku predstavlja padajuća linija krova, koja vodi do redizajniranog "repa" Q5 Sportback ima unikatna stakla/prozore od kojih je stražnje nagnuto, ali su stražnja svjetla pune širine zadržana i dostupna su s digitalnom OLED tehnologijom.
S Line paket i SQ5 Sportback imaju više sportske usisnike na braniku te difuzor, što je naglašeno mat antracit (S Line) i mat srebrnom (SQ5) detaljima. SQ5 Sportback se lako razlikuje po svojim oznakama i četiri okrugla završetka izduvnih cijevi, dok S Line ima dvije trapezoidne izduvne cijevi.
Q5 Sportback dijeli svoju PPC platformu s modelima Q5 i A5, a u Evropi je dostupan s benzinskim blagim hibridnim i dizelskim pogonom.
Najsnažnija verzija modela SQ5 je prešla s dizelskog na benzinski motor, a to je 3,0-litarski TFSI V6 motor s turbopunjačem, koji razvija 367 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Njegova snaga se prenosi na sva četiri točka putem sedmostepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom.
Narudžbe se otvaraju u decembru, a u Njemačkoj će Q5 Sportback koštati 54.800 eura, dok će početna cijena modela SQ5 Sportback iznositi 85.400 eura. Ove brojke predstavljaju povećanje od 2.500 eura u odnosu na standardni Q5 i SQ5.