Riječ je o prototipu koji pokazuje kakav je kabriolet Peugeot mogao imati, a jedini postojeći primjerak je izložen na u historijskom muzeju Musée De L’Aventure Peugeot u Sochauxu u Francuskoj. Razvoj projekta A97 počeo je 2007. godine, pet godina prije debija hatchbacka Peugeot 208 koji je stigao 2012. godine.
Za razliku od prethodnika, modela 206 CC i 207 CC, koji su imali sklopive tvrde krovove, kabrioletska izvedba Peugeota 208 predstavljala je povratak mekanog krova. Tradicionalniji krov bi omogućio uravnoteženije proporcije bez coupeovskih karakteristika prethodnih verzija, a bilo bi i više prostora za glave i koljena putnika na stražnjem sjedištu, dok bi se unutrašnjost činila manje skučenom.
Krovni mehanizam je razvila asutrijska kompanija Magna Steyr, koja je bila odgovorna i za proizvodnju Peugeota RCZ. Crveni platneni krov prototipa se slagao s unutrašnjošću presvučenom kožom, sa staklenim stražnjim prozorom i integrisanim trećim stop svjetlom.
Čini se da prototip ostatak karoserije u velikoj mjeri dijeli s hatchbackom s troja vrata,, što dodatno smanjuje troškove razvoja. Pored nedostatka krova i prozora bez okvira, prototip Peugeot 208 Cabriolet ima unikatan stražnji dio s izvajanim poklopcem prtljažnika te drugačiji stražnji branik.
Francuski L'Argus piše da su projekt A97 pokrenula tri pojedinca bez odobrenja sada nefunkcionalnog PSA odbora, koji je zamijenjen Stellantisom. Među njima su Jean-Pierre Ploué, koji je bio šef dizajna u PSA Grupi (danas šef dizajna Lancije), Gilles VIdal, koji je obavljao funkciju Peugeotovog šefa dizajna (sada šef dizajna u Renaultu) i šef marketinga Xavier Peugeot (potpredsjednik komercijalnih vozila u Stellantisu).
Projekt nije urodio plodom zbog "restrukturiranja i racionalizacije PSA Grupe u to vrijeme". Završio je u ladici 2011. godine, a pažnja je usmjerena na DS3 Cabrio slične veličine, koji je debitovao 2012. godine. Ovaj model je imao fiksne stubove i mnogo manji platneni krov. Ovo rješenje je dovelo do značajno nižih troškova istraživanja i razvoja u poređenju na potpuni kabriolet.
Insajderi tvrde da je proizvodnja modela DS3 Cabrio zahtijevala investiranje 50 miliona eura, što je četiri puta manje u odnosu na Peugeot 208 Cabriolet. Ušteda je ogromna, posebno kada se uzme potencijalno niska prodaja. Trenutno su Mini Convertible i Fiat 500e Cabrio jedini predstavnici segmenta.
Automobil se može vidjeti u pomenutom muzeju do 22. septembra.
Još jedan zanimljivi prototip je bijeli Peugeot RCZ Cabriolet, koji također nikad nije dočekao proizvodnju.