
Zato radi punom parom na dugoj listi novih proizvoda koji će biti lansirani u narednim godinama i to u segmentima gdje do sada nisu bili prisutni. Tako je nedavno predstavljen Bigster - prvi Dacijin SUV u C segmentu.
Navodno je porast kineskih automobila stavio Daciju u stanje pripravnosti, mada brend pod čvrstom palicom Renaulta odlično napreduje iz godine u godinu. Brend trenutno finalizira detalje obnove dva svoja ključna modela Sandera i Joggera. Oba modela će doživjeti redizajn, čime će njihov vanjski dizajn, tehnološka oprema i mehanika biti ažurirani kako bi ostali privlačni kupcima.
Međutim, nisu samo kineski proizvođači motiv, Dacia želi popuniti rupe koje su nastale u zadnjih desetak godina, budući da su s tržišta nestali tradicionalni modeli. Jedan od novih modela popularnog brenda pristupačnih automobila trebao bi biti kompakt u popularnoj Golf klasi.
Očekivano ili ne, ali Rumuni vide priliku da lansiraju vozilo koje će preokrenuti C segment i zadati težak udarac kineskoj automobilskoj industriji, ali preoteti i pokojeg kupca Golfu, Astri, Ceedu i Scali. Evropsko tržište se osipa u popularnoj kompaktnoj klasi, pa Dacia istovremeno vidi priliku da popuniti i rupe koje će dodatno nastati odlaskom Focusa krajem ove godine, ali i svih ostalih koji su napustili ovaj segment.
Dacia dakle radi na svom prvom kompaktu u C segmentu, što znači da će Sandero dobiti većeg brata. Dacia u Golf klasi postaje sve izvjesniji projekat, jer je Renault prošle godine ukinuo obični Megane s motorima na unutrašnje sagorijevanje. Rumunska marka ima zadatak da unese revoluciju u C klasu, tačnije na tržište pristupačnijih kompaktnih automobila.
"Rumunski Golf" ili bolje rečeno "rumunski Megane" još uvijek nema ime, ali je izvjesno da će biti razvijen na dobro poznatoj donatorskoj CMF-B platformi (Renault Clio i svi ostali Dacia modeli). Automobil će samim tim biti dostupan s novom generacijom elektrifikovanih motora, odnosno uključivat će standardne benzinske, dvogorivne (LPG) i naravno samopunjive hibridne (HEV) varijante.
Cijena će naravno biti ključna, ali to je još uvijek nemoguće približno prognozirati, ali s obzirom na više nego poznatu Dacijinu filozofiju i tehniku kreiranja automobila na manjoj i tehnološki rasterećenijoj platformi, prvi rumunski kompakt će vjerovatno biti najpovoljniji u klasi. Špekuliše se da bi se kompakt sa značkom Dacije u salonima trebao pojaviti najkasnije do 2027. godine.