Sjećanje na Divlju mačku: Buickov koncept iz 1954. godine je oduzimao dah
Kao što možda znate, a možda i ne znate, Buick je bio odgovoran za prvi konceptni automobil u autoindustriji.
Nazvan Y-Job, prekrasan "jednokratni" dizajn, koji je dizajnirao Harley J. Earl, imao je svoj javni debi 1939. godine, pokazujući viziju legendarnog dizajnera za budućnost autoindustrije. U decenijama koje su uslijedile, Earlov "automobil iz snova" pokrenuo je trend prikazivanja futurističkog dizajna i tehnologija u cijeloj industriji.
Do pedesetih godina prošlog vijeka, konceptni automobili postali su norma za sve američke proizvođače automobila, a modeli koji oduzimaju dah predstavljali su se svake godine, na veliko oduševljenje ogromne publike koja se okupljala na najprestižnijim sajmovima automobila u zemlji.

Uprkos tome što nije ušao u proizvodnju, Wildcat je postao omiljeni automobil iz snova za Buick. Iako su sva tri modela "Divlje mačke" bila fascinantna, Dvojka je bila svijet za sebe. Iako je očigledno bio nastavak originalnog Wildcata, Buickov konceptni automobil je bio fundamentalno drugačiji. S agresivnim prednjim krajem koji je imao otvorene točkove i nepokretne poklopce s integrisanim otvorima za hlađenje, Wildcat II je tek dijelom izgledao kao verzija svog prethodnika.
Dizajniran od strane Buickovog dizajnera Neda Nickelsa, koji je radio pod striktnim nadzorom Harley J. Earla, automobil iz snova iz 1954. bio je kraći i lakši od prve verzije.
Očigledno dajući prednost performansama, Wildcat II je nastavio da koristi istu tehniku. To se odnosi prije svega na šasiju, kojoj je zbog manje mase godio udio stakloplastike, iako sa poboljšanjima kao što su spiralne opruge na sva četiri točka.

Snaga je dolazila iz 5,3-litarskog Buick V8 monstruma koji je korišten u prvom Wildcatu, ali ovaj put je motor bio podešen da proizvodi više snage, tačnije - 220 KS.
Pravi sportski automobil pedesetih u svakom smislu, drugi Wildcat je izmamio čeljusti svakim javnim pojavljivanjem. Nažalost, nikada nije imao priliku da uđe u serijsku proizvodnju, jer GM nije želio rivala za Corvette koji je razvijen pod istim krovom koncerna.