Električni SUV
0

Škoda predstavila Enyaq Sportline iV 80x kao najsnažnijeg člana ponude

D. B.
Kompanija Škoda je predstavila Enyaq Sportline iV 80x, novu najsnažniju verziju svog potpuno električnog SUV-a.

Enyaq Sportline iV 80x pokreću dva električna motora koji kombinovano isporučuju 261 KS i 425 Nm obrtnog momenta. Nazad se nalazi sinhroni motor s permanentnim magnetom koji razvija 201 KS i 310 Nm, dok je naprijed asinhroni motor koji osigurava 107 KS i 162 NM obrtnog momenta. Na taj način Enyaq 80x ima pogon na sva četiri točka.

Tu je i 82 kWh baterija koja omogućava domet veći od 500 km po WLTP ciklusu. Detalja o performansama zasad nema, osim da je brzina ograničena na 160 km/h.

Sportline prema potpuno električnog Enyaka je dostupna s još dvije pogonske opcije, model 60 sa stražnjim pogonom, motorom od 177 KS i manjom 62 kWh baterijom, te model 80 također sa stražnjim pogonom i motorom od 201 KS kombinovanim s većom 82 kWh baterijom.

Automobil je spušten za 15 mm naprijed i 10 mm nazad pomoću opruga i amortizera.

Prednja maska sadrži crne sjajne detalje, a u istom tonu su "zračne zavjese" prednjeg branika, bočni retrovizori, okviri prozora i krovni nosači. Krovni spojler je u mat crnoj boji, dok je stražnji branik dobio crni sjajni difuzor. Dio prednjeg branika je veliki usisnik sa saćastom rešetkom i spojlerom. Standardne su 20-inčne felge, a opciono je moguće dobiti 21-inčni set.

U standardnu opremu ulaze full-LED Matrx svjetla, trokraki sportski upravljač, 13-inčni infotainment sistem, crna sportska sjedišta s integrisanim naslonima za glavu presvučena Suedia mikrofiberom i kožom, dok je na armeturnoj ploči crna tkanina u stilu kože. Crno je i nebo, a tu su i aluminijske papučice i detalji unutrašnjosti s karbonskim efektom.

Moguće je dobiti i opcioni head-up display s AR tehnologijom, Park Assist sistem te poluautomatski Travel Assist.