Redizajnirani modeli dolaze četiri godine nakon što su se pojavili originalni modeli. Scala i Kamiq su izvana odmah prepoznatljivi jer su se dizajneri odlučili na evolucijski pristup. Promjene su fokusirane na nova lica, uključujući redizajnirana prednja svjetla koja su opciono dostupna s Matrix-LEd tehnologijom, a tu su i nešto drugačije prednje maske te branici. U slučaju Scale prednja svjetla imaju kristalne module koji izgledaju kao "blistavi mali blokovi leda ili dragog kamenja", dok su Kamiqova podijeljena prednja svjetla sada tanja.
Profil je ostao isti, ali su u ponudi novi dizajni laganih felgi veličine do 18 inča. Stražnji dio je unaprijeđen novim LED grafikama za svjetla, kao i novim branicima. Sportski Monte Carlo modeli razlikuju se po sjajnim crnim detaljima karoserije, zatamnjenim prozorima, standardnim LED svjetlima i opcionim 18-inčnim Ursa felgama.
Pogonske opcije su također preuzete od originalnog modela, ali obnovljeni modeli koriste evo2 verzije TSI motora. Osnovni 1,0-litarski TSI trocilindrični benzinac razvija 94 KS i uparen je s petostepenim manuelnim mjenjačem. Potom slijedi 1,0-litarski TSI motor koji isporučuje 113 KS te se može upariti sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim automatskim DSG mjenjačem. Flagship je i dalje 1,5-litarski TSI četverocilindrični benzinac sa 148 KS, koji posjeduje ACT tehnologiju deaktivacije cilindara, a može se dobiti sa manuelnim ili automatskim mjenjačem. Bez obzira na odabir motora i mjenjača, sve verzije Scale i Kamiqa dolaze s pogonom na prednje točkove.
Škoda nudi tri različita podešavanja šasije za svaki model, što ovisi o potrebama vlasnika. Standardnom ovjesu se pridružuje "rough road" ovjes s dodatnih 15 mm rastojanja od tla, kao i opcioni "Sport Chassis Control" koji čini Scalu bližom tlu za 15, a Kamiq za 10 mm.