Baza za projekt je bila najsnažnija verzija sa stražnjim pogonom, odnosno model Enyaq iV 80, koji je dobio šator na krovu. Ovom dodatnom prostoru se pristupa ljestvama, a u njemu mogu spavati dvije osobe. Šator se može podignuti i skinuti za svega nekoliko minuta, a dolazi sa solarnim ventilatorom, osvjetljenjem i mrežama za prtljag.
Na ležaju koji se izvlači preko stražnjih sjedišta mogu spavati još dvije osobe, a ram tog ležaja se sastavlja za samo nekoliko minuta te se na taj način maksimalno koristi zapremina od 1.710 litara. Kako bi se unaprijedila praktičnost električnog vozila, Škoda je ugradila kliznu kutiju češke kompanije EGOE koja sadrži plinsko kuhalo te sudoper s česmom i crijevom.
Uprkos toj kutiji stražnja sjedišta se i dalje mogu koristiti. Dio ukupnog paketa su stolica i sto za potrebe kampovanja koji se sklapaju i rasklapaju za nekoliko sekundi, baš kao i roletne za dodatnu privatnost.
Enyaq iV 80 pokreće jedan električni motor koji razvija 200 KS i 310 Nm obrtnog momenta, a baterija kapaciteta 82 kWh osigurava domet do 544 km. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 8,5 sekundi.
Koncept je nazvan FestEVal, a planova za proizvodnju nema.