Baziran na modelu Enyaq
2

Škodini studenti dizajnirali kamper Roadiaq

D. B.
Ponovo je stiglo to vrijeme u godini kada studenti iz Škodine škole predstave ono na čemu su radili u proteklih nekoliko mjeseci, a ovog puta je njihov projekt baziran na modelu Enyaq.

Grupa od 29 studenata provela je 2.000 sati u radi na projektu koji je podrazumijevao transfprmaciju modela Enyaq u pokretni ured koji se može koristiti i kao kamper. Riječ je o ukupno devetom "studentskom automobilu", a ova tradicija je počela još 2014. godine s konceptom Citijet koji je predstavljao kabrioletsku izvedbu modela Citigo, hatchbacka iz A segmenta.

Studentima je bilo potrebno devet mjeseci da završe svoj projekt u kojem su modificirali Enyaq s pogonom na četiri točka, a koji je bio donacija iz Škode. Ovo je ujedno i prvi električni automobil na kojem su radili talentovani studenti, ali nije prvi SUV jer smo ranije vidjeli modele Sunroq, Mountiaq i Afriq bazirane na SUV-ovima. Kamper je svoj život započeo kao Enyaq 80x Sportline prije nego je lakiran u Emerald zelenu i Moon bijelu boju te dobio 21-inčne Supernova felge.

Roadiaq je zadržao dužinu 4.649 i širinu od 1.879 mm kao i originalni model, dok je njegovo međuosovinsko rastojanje nešto duže i iznosi 2.770 mm. Visok je 2.050 mm, što je povećanje za više od 350 mm i rezultat je postavljanja novog dijela krova. Kako bi se dobilo više prostora za glavu, studeni su odrezali dio originalnog krova, a riješili su se i ručke stražnjih lijevih vrata. Također, rastojanje od tla iznosi 190 mm.

Kao i kod ostalih kampera, prava magija se događa unutra. Koncept je opremljen krevetom za jednu osobu, kao i kuhinjom. Roadiaq također ima stolice i stolove, kao i šolje, čaše te ostalo posuđe. Dodatnu opremu čine bežični zvučnik, tuš na solarno napajanje, aparat za kafu, alat, 27-inčni ekran sa dockom, bežična tastatura s mišem, utičnice i drugo.

Kao i preostalih osam studentskih automobila, Roadiaq će ostati unikat i pokazatelj potencijala Škodinih studenata.