Koncept je razvijen u okviru internog istraživanja fokusiranog na budućnost i tehnologiju koja bi se mogla koristiti u svijetu utrka. STI E-RA je električni trkaći koncept sa masivnim prednjim spliterom, usisnicima zraka, difuzorom i stražnjim spojlerom, a na krovu se nalazi još jedan usisnik u stilu Formule 1.
Zasad nema detalja o pogonu i maksimalnoj brzini, ali ovaj koncept najavljuje Subaruov trkaći automobil za stazu koji će pokretati četiri Yamahina motora ukupne snage 1.073 KS. Automobil će stvarati veliki downforce, imat će pogon na sva četiri točka i "unikatni" torque vectoring sistem koji maksimizira prijanjanje i stabilnost.
Dio automobila je i relativno mala baterija od 60 kWh, ali iz Subarua vjeruju u njegove mogućnosti na stazi te se nadaju da će 2023. godine "zatvoriti" krug na Nurburgdingu s vremenom od 6 minuta i 40 sekundi. To je sporije u odnosu na Volkswagenov ID.R s vremenom do 6 minuta i 5 sekundi, ali je daleko ispred cestovnih automobila poput Teslinog Modela S Plaid s vremenom od 7 minuta 35 sekundi.
Kompanija planira testirati model E-RA na japanskim stazama nešto kasnije ove godine.
Subaru je u Tokiju predstavio i Solterra STI koncept, snažniju verziju potpuno električnog SUV-a koji se pojavio krajem prošle godine kao prvi električni automobil japanskog brenda. Ovaj automobil ima krovni spojler i crvene detalje, a inspirisan je "superiornom dinamikom vožnje".