Riječ je o električnom automobilu namijenjenom tržištu u Evropi, koji će koštati manje od 25.000 eura. Bit će to jedan od čak deset novih električnih modela koje VW planira plasirati na tržište do 2026. godine.
Iz njemačke kompanije kažu da će ID.2all biti prostran kao Golf, ali pristupačan kao Polo. Koristit će najnoviju MEB Entry platformu, koja će mu omogućiti da postane prvi ID model s prednjim pogonom.
Automobil je dug 4.050, širok 1.812 i visok 1.530, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.600 mm. Kraći je od Golfa za 165 mm, no konfiguracija unutrašnjosti mu omogućava da ponudi kapacitet prtljažnika od 490 do 1.300 litara. Pokreće ga električni motor koji isporučuje 222 KS, a koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od sedam sekundi. Maksimalna brzina iznosi 160 km/h, a domet do 450 kilometara.
Koncept najavljuje novi, ali poznat dizajnerski jezik brenda. C stub je inspirisan prvim Golfom, koji je VW naglasio potpuno ravnom bočnom konturom i linijom prozora.
Između prednjih svjetala je element koji se proteže punom dužinom, a ispod je "nasmijani branik". Nazad su jednostavna svjetla, dok branik sadrži naglašeni crni difuzor.
ID.2all ima i novi izgled unutrašnjosti. Tu se nalazi 12,9-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir. Ispod je novi panel za kontrolu klima uređaja s osvijetljenim dugmadima, dok dugme na centralnoj konzoli upravlja menijima.
Rotaciono dugme kontroliše glasnoću i rješava žalbe zbog nedostatka fizičkih dugmadi u električnim automobilima njemačkog brenda.
Ispred vozača je novi upravljač s jednostavnim rasporedom kontrola, jednim rotirajućim dugmetom i dva dugmeta na obje strane.
Ove godine će Volkswagen na tržište plasirati novi ID.3, ID. Buzz s dužim međuosovinskim rastojanjem, kao i ID.7. Kompaktni električni SUV će biti spreman 2026. godine, a VW radi i na električnom automobilu s početnom cijenom manjom od 20.000 eura.