
Prius je stigao na tržište 1997. godine i uspostavio hibridnu tehnologiju samopunjenja, danas najpopularniju opciju na većini EU tržišta. Međutim, zapanjujuće je vidjeti kako drugi automobilski gigant, poput Volkswagena, nikada nije razvio sličnu tehnologiju.
To će se uskoro promijeniti, jer će ovogodišnja premijera druge generacije Volkswagen T-Roc-a obilježiti debi njemačke kompanije sa ovom tehnologijom. Dakle, Volkswagen će skoro 30 godina poslije Toyote ući na takozvano HEV tržište.
VW grupa će nastaviti svoju posvećenost elektrifikovanim automobilima, ali s drugačijim tempom. Takođe će nastaviti da predstavlja više modela s 48-voltnom plug-in hibridnom i mikro-hibridnom tehnologijom. Nijemci su ujedno izdvojili 60 milijardi eura za razvoj novih motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2028. godine.
Koliko god Evropska unija davala prostora proizvođačima da još uvijek zadrže standardne benzinske i dizel motore, njima će kad-tad doći kraj. Već smo ranije nagovijestili da će i popularni TDI u Golfu i svim njegovim derivatima naslijediti hibrid, a sada je izvjesno da "obični" hibrid prvo debitovati u T-Roc-u, a zatim i u mnogim drugim modelima baziranim na platformi MQB Evo njemačke grupe.
Ono što je poznato za sada, nove HEV modele VW grupe pokretat će u osnovi odlični 1,5-litarski TSI četverocilindarski turbak uparen s električnim motorom koji će, osim pokretanja vozila i pokretanja u električnom režimu, služiti i kao generator. Prema dostupnim podacima, novi VW hibridi će razvijati 200 i više "konja".
Ostaje da se vidi da li će dolazak ovih novih HEV verzija biti pretposljednji ekser u kovčeg za dizel motore u Volkswagenu. Još uvijek nije poznato da li će druga generacija T-Roca imati dizel motore u ponudi, ali to bi trebalo da saznamo za nekoliko mjeseci. To bi ujedno moglo razjasniti put Volkswagena u bliskoj budućnosti i nagovijestiti da li će hibridi u potpunosti naslijediti decenijama popularne TDI motore.