Ulazak u novu eru
50

Lamborghini promijenio logotip nakon više od dva desetljeća

D. B.
Lamborghini je predstavio svoj novi logotip, koji svojim dizajnom ukazuje na ulazak u elektrificiranu eru.

Ovo je prvi put da je Lamborghini promijenio svoj logotip u periodu dužem od dva desetljeća, preciznije, od 1998. godine. Ovaj novi korporativni identitet će navodno pomoći brendu da bolje odražava svoje vrijednosti. Šta to tačno znači, teško je reći, no najočiglednija promjena je nešto manje intenzivna nijansa zlatnog bika.

Font je blago proširen, crna i bijela ostaju primarne boje, a žuta i zlatna služe za naglašavanje nijansi. Istina, promjene su suptilne, no očigledne kada se uporede novi i stari logotip. Još jedna promjena je to što će u slučaju digitalnih platformi bik postojati neovisno od štita, što je prvi put.

Originalni dizajn Lamborghinijevog bika i štita sadržavao je crvenu podlogu te crno – bijelog bika. Bik predstavlja horoskopski znak pod kojim je rođen osnivač kompanije Ferrucio. Ovaj logotip je redizajniran 1972. godine kada su usvojene zlatna i crna boja, međutim, već 1974. godine je usvojen monohromatski korporativni identitet, koji je zadržan 24 godine, odnosno sve do 1998. godine. Tada je došlo do posljednje promjene prije najnovije.

Cilj novog redizajna jeste stvaranje modernijih osjećaja koji prizivaju ideje održivosti i inovacija. S obzirom na činjenicu da će svi Lamborghinijevi modeli biti hibridizirani nakon završetka proizvodnje Huracana, što je proces započet modelom Rivuelto, sada je idealno vrijeme za promjene.

Svakog trenutka se očekuje predstavljanje brojčano ograničenog modela Huracan STJ, koji će postati prvi automobil s novim logotipom te ujedno posljednji benzinski motor bez elektrifikacije. Nakon toga slijede elektrifikacija i modernizacija širom operacija italijanske kompanije.

Kasnije ove godine nasljednik Huracana treba dokazati da je promjena bila vrijedna.