Komentari (24)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
bosna kaska za svijetom 20ak godina, nista novo. Za nekih 15ak godina ce i ovdje ljudi skontati da dizel vise nije nikakva usteda u odnosu na benzin.
Kod nas je narod najpametniji. Kažeš nekome uzmi benzinca kao da si mu nešto opsovao. Onda počinju argumenti, nemam ja para to točiti, nije dovoljno jako... A ide do pekare po špici. Starost auta čini svoje, a ovaj nema para, pa ide pretvaranje auta u manje od Euro 1 normu, nešto mi slabo auto ide. DPF OFF EGR OFF. Prođe pored tebe, možda ne vidiš dim, ali osjetiš smrad i boga pitaj kakve čestice. Valja postati europski otpad za dizel automobile. On tebe truje i boli ga...
Pokušati stanovniku BiH koji nema novac za novo auto objasniti da mu je bolje i jeftinije a i zdravije za okolinu kupiti solidnog atmosferskog benzinca i ugraditi LPG nego ishabanog dizelaša je Sizifov posao. Mazohisti vole da se pate sa turbinama,diznama,boš pumpama...
Dizel samo ima smisla ko vozi duge relacije i godišnje puno prelazi. Ovi noviji sa euro 5 i 6 će mnogoma zagorčati život kad začepi dpf i agr zbog vožnje na kratkim relacijama. Ili kad se motorno ulje nakupi dizela pa rikne mašina
Sljedeće što će nas mediji pokušati ubijediti je to da je zrak u BIH zagađen zbog auta 🤣, iako na cesti vidimo sve više novih automobila i iako nan je industrija uništena! A mjerne instrumente zraka su spustili na nedozvoljene visine, međutim o tome niko ne piše
Pa sve i da ne zagađuju, a zagađuju, automobili su zastarjela tehnologija buraz, u Švici, Francuskoj, Danskoj putuješ vozom između udaljenih mjesta (brzo, sigurno, čisto, učinkovito) a u urbanim sredinama tramvaj, trola, bus, biciklo pa ljudi nemaju špice kao mi...
Da, zato je i procenat BiH stanovnika sa pm2.5 i pm10 u Bosni daleko najvisi u Europi, a to znaci i postotak sa srcanim udarom, kao i postotak sa mozdanim udarom i bolestima pluca.
Bosna je nakon Srbije najzagadjenija zemlja Eutope, nemojte to zaboraviti i to ne samo Sarajevo, nego i Bluka, Bjeljina, Tuzla, Mostar, Novi Travnik, Vitez itd. Sve su to mjesta medju najvecom koncentracijom zagadjenja u Europi. Sta su posljedice? Astma, Colova bolest, tuberkloza, karcinomi raznoh vrsta, bolesti srca, mozdani i srcani udari, bolesti arterija, bolesti koze itd!
Sta se cudis Bosnjo, ne prodaju vam oni sa pistoljem na glavi! Dodju vasi hohstopleri i kupe auto od 300 000 kilometara i odveze ga u Bosnu, Srbijui inacena Balkan. A Francuzi od januara 2025, znaci za par mjeseci, ukidaju EUR4, od januara 2026 i EUR5.
Gradjani EU uprosjeku prelaze 12450 km godisnje, a svaki uvezeni star 5 godina preso 300000 i vise
Ja sam prvi auto u Njemačkoj kupio sa 65 hiljada pređenih i 4 godine starosti, drugi koji sam kupio u decembru prošle godine 2022. godište, 64 hiljade prešao... To će reći da statistika nije mjerodavna u bilo čemu. Neko će za 1 godinu preći 20, neko 15, neko možda 30. Ali kako god, ja mislim da je nemoguće da auto 5 godina starosti ima 300 hiljada pređenih, ne znam da bilo ko toliko vozi.
Logično, nama prodaju ishanđana vozila koje su koristili po firmama i slično...
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Naslov je pogrešan i dovodi u zabludu, jer ne navodi da se radi o procentualnom broju po glavi stanovnika
1.9 truhlo dominira