Ono što je počelo kao "prestižni projekt" prije početka Drugog svjetskog rata, nakon njega je postalo Volkswagen Type 1. Ovaj model se počeo proizvoditi 27. decembra 1945. godine. Postrojenje je pretrpjelo veliku štetu tokom rata, ali je narudžba od 20.000 vozila koju je potpisala britanska vojna vlada u augustu 1945. godine praktično osigurala budućnost tog postrojenja. Tako je rođena legendarna Buba.
Volkswagen se ovim povodom oglasio putem saopćenja te se prisjetio rođenja Bube prije 75 godina. To je drugi najprodavanijih model u historiji automobilizma, a 1945. godine je proizvedeno svega 55 primjeraka. Proizvodnja je ubrzana 1946. godine na oko 1.000 primjeraka mjesečno, no ni to nije bilo dovoljno da se zadovolji potražnja. Osim toga, probleme u proizvodnji su stvarali nestašica materijala i energije.
Volkswagen je 1947. godine uspostavio sistem prodaje i postprodaje, a potom i izvoz Bube iz Njemačke. Dvije godine kasnije je bivši menadžer Opela Heinz Nordhoff postao direktor proizvodnje koja je u narednih deset godina drastično povećana. S proizvodne trake je 1955. godine sišao milioniti primjerak, deset godina nakon što je počela proizvodnja "civilnog" modela Type 1.
Ostalo je historija, jer je Buba postala najprodavaniji model na svijetu i taj status je dugo čuvala, sve dok krunu nije preuzela Toyota Corolla.
Volkswagen je prekinuo proizvodnju originalne Bube u Meksiku 2003. godine nakon što je proizvedeno 21.529.464 primjeraka, uključujući 15,8 miliona u Njemačkoj.