Klasičan, a moderan
33

Legendarni Volkswagen T2 dobio pogon e-Golfa

D. B.
Volkswagen je u Americi predstavio električnu verziju legendarnog T2 Microbusa koji je dobio pogon iz e-Golfa.

Unikatna konverzija je obavljena u saradnji s kalifornijskim specijalistima EV West s ciljem "demonstriranja mogućnosti pogona e-Golfa da motiviše klasične Volkswagenove modele".

Kombi je vizuelno nepromijenjen, lakiran je u dva tona, a njegova unutrašnjost je jednostavna. Očigledna promjena je port za punjenje iza poklopca rezervoara, kao i nedostatak četverocilindričnog benzinskog motora od 59 KS sa zračnim hlađenjem.

Pogon e-Golfa koji je "transplantiran" u kombi je također gotovo nepromijenjen.

Dok domet e-Golfa po WLTP-u iznosi 230 km, u slučaju kombija se radi o 200 km zbog težine i aerodinamičnosti.

Uklonjen je i četverostepeni manuelni mjenjač umjesto kojeg je ugrađena jednostepena jedinica iz e-Golfa, a baterija od 35,8 kWh je smještena u vatrostalne kutije ispod prednjih sjedišta gdje je nekada bio rezervoar za benzin.

Analogni klaster je zamijenjen digitalnim kako bi vozač bolje pratio stanje baterije.

U septembru je Volkswagen predstavio električni model Beetl Cabriolet koji je kreirala firma eClassics, a pokretao ga je električni pogon iz modela e-Up koji razvija 81 KS.