Unikatna konverzija je obavljena u saradnji s kalifornijskim specijalistima EV West s ciljem "demonstriranja mogućnosti pogona e-Golfa da motiviše klasične Volkswagenove modele".
Kombi je vizuelno nepromijenjen, lakiran je u dva tona, a njegova unutrašnjost je jednostavna. Očigledna promjena je port za punjenje iza poklopca rezervoara, kao i nedostatak četverocilindričnog benzinskog motora od 59 KS sa zračnim hlađenjem.
Pogon e-Golfa koji je "transplantiran" u kombi je također gotovo nepromijenjen.
Dok domet e-Golfa po WLTP-u iznosi 230 km, u slučaju kombija se radi o 200 km zbog težine i aerodinamičnosti.
Uklonjen je i četverostepeni manuelni mjenjač umjesto kojeg je ugrađena jednostepena jedinica iz e-Golfa, a baterija od 35,8 kWh je smještena u vatrostalne kutije ispod prednjih sjedišta gdje je nekada bio rezervoar za benzin.
Analogni klaster je zamijenjen digitalnim kako bi vozač bolje pratio stanje baterije.
U septembru je Volkswagen predstavio električni model Beetl Cabriolet koji je kreirala firma eClassics, a pokretao ga je električni pogon iz modela e-Up koji razvija 81 KS.