Evija X je ostvarila vrijeme 6:24,047, što je zapravo treće najbolje vrijeme kruga u Zelenom paklu s trenutnom konfiguracijom staze.
Lotus je otkrio veoma malo tehničkih informacija o modelu Evija X, koji je kategorisan kao prototip na zvaničnoj tablici vremena kruga na Nurburgringu. Unikatni automobil navodno dijeli baterije i elektirične motore s cestovnim automobilom, što znači da raspolaže s 2.039 KS i 1.704 Nm obrtnog momenta. Navodno je kompanija Multimatic, koji stoji iza modela Ford GT Mk IV, pomogla Lotusu da pretvori Eviju X u "projektil za stazu".
S obzirom na činjenicu da Lotus nije objavio punu listu modifikacija, može se zaključivati samo vizuelnom analizom. Automobil je dobio ekstremni aerodinamički paket, koji uključuje masivni prednji spliter, ogromno stražnje krilo i ogoljenu unutrašnjost. Druge komponente poput ovjesa, kočnica i guma su također zamijenjene kako bi se što više izvuklo iz električnog pogona.
Od Evije X su na Nurburgringu brži samo Volkswagen ID.R s vremenom 6:05,336 i Porsche 919 Hybrid Evo, koji je ostvario vrijeme 5:!9,546, no oba automobila su razvijena kao trkaća vozila.
Ono što je također impresivno jeste da u Lotusu vjeruju da Evija X može još bolje na Nurburgringu, jer je aktuelno vrijeme ostvareno u oktobru prošle godine u vlažnim uvjetima.
Kakvi su Lotusovi planovi s Evijom X za naredni period, zasad nije poznato. Moguće je da će pokušati popraviti vrijeme kruga, a ostaje da se vidi da li će se naći i na nekim drugim stazama te da li će biti pretvorena u specijalno izdanje za takmičenjima s drugim hiperautomobilima namijenjenim isključivo stazi.