Feng je za magazin Autocar rekao da Lotus planira iskoristiti tehničku ekspertizu grupe Geely te implementirati novu tehnologiju koja će biti dio budućih automobila. Priznao je da Lotusu treba različitost, ali da će sportski automobili ostati u srcu napora komapnije.
"Lotus je poznat po svojim sportskim automobilima, a kako bismo podržali oživljavanje brenda, potrebna nam je šira linija proizvoda za budući rast. Različiti sjajni proizvodi mogu osigurati ugodna i uzbudljiva iskustva vožnje za naše kupce, a ne samo ono koje je ograničeno na sportske automobile", izjavio je Feng.
Grupa Geely investira u Lotus kako bi unaprijedila njegov rast, a postoje planovi za uvođenje niza sportskih modela, pa čak i SUV-a.
"Brend ili kompanija koja ne može biti samoodrživa ili profitabolna ne može trajati, ali i kompanija fokusirana na stvaranje profita bez vlastite misije također neće dugoročno trajati. Nijedan brend ne može opstati ako uvijek ima transfuziju krvi. Primjera radi, Porsche ima predivne proizvode i finansijski je snažan", rekao je Feng.
On dijeli entuzijazam Lotusovog direktora Phila Pophama koji vjeruje u povratak Lotusa u motosport na viskom nivou, ali žurbe neće biti.