Britanska kompanija Lotus predstavila je svoj novi logo.
Lotus je odlučio promijeniti svoj logo u vrijeme kada se pokušava vratiti u život pod vodstvom novog vlasnika.
Kompaniju iz Norfolka je kupila kineska firma Geely koja posjeduje i Volvo. To se dogodilo 2017. godine, a od tada se razvija električni hiperautomobil Evija sa 1.973 KS kao novi flagship model u novoj ponudi koja će uključivati i prvi Lotusov SUV.
Lotus je promjene u svom kolektivu odlučio obilježiti promjenom loga koji se koristio u različitim verzijama od osnivanja kompanije 1948. godine. Novi logo i dalje sadrži klasični dizajn, ali je pojednostavljen sa samo dvije boje, klasičnom British Racing zelenom i žutom bojom. Ime "Lotus" je više naglašeno u odnosu na prethodni logo.
Možda vas zanima
Zbunjen i dezorijentisan
Mbappeov govor tijela u tunelu Anfielda najbolje ilustruje kako su ga prihvatili saigrači u Realu
Vezani članci
Ima drugo rješenje
I Lotus odbacuje planove za isključivo električne automobile
Domet 402 kilometra
Lotus predstavio električni koncept Theory 1, isporučuje 1.000 KS
Kodno ime Theory 1