Ideja o Lotusovom SUV-u odavno nije novost, posebno ako se uzme u obzir da smo 2006. vidjeli konpcept APX, međutim, Aluminium Performance Crossover nikad nije ušao u proizvodnju. Trebao je dobiti V6 motor s kompresorom, no njegov spiritualni nasljednik će ipak imati isključivo električni pogon. Lotos će model Eletre predstaviti u utorak.
Iako se špekulisalo da će se zvati Lambda, Eletre ipak nastavlja tradiciju Lotusovih modela s početnim slovom "E" u njihovom imenom. Model će se proizvoditi u Kini i to u potpuno novom postrojenju izgrađenom u Wuhanu, koje je izgradio gigant Geely. Pored toga, Eletre će postati prvi standardni produkcijski električni automobil nekon hiperautomobila Evija proizvedenog u svega 130 primjeraka.
Eletre donosi i novu električnu platformu namijenjenu "lifestyle" vozilima. Zahvaljujući skicama, poznato je kako će SUV izgledati, ali će ipak zvanične fotografije biti najmjerodavnije. Model je interno poznat pod oznakom Type 135, a veličinom će otprilike odgovarati Porscheovom Cayenneu.
Platforma je dizajnirana za vozila s međuosovinskim rastojanjem koje iznoi između 2.889 i 3.100 milimetara, a očekuje se baterija do 120 kWh i 800V tehnologija za brzo punjenje. Također, realno je očekivati da Eletre ima pogon na sva četiri točka zahvaljujući dva električna motora.
Kada je riječ o snazi, može se očekivati između 600 i 700 KS. ali će Eletre postati i najteži Lotujsov model ikada. Evija je teška 1.680 KS. tako da ne treba biti iznenađenje da Eltre bude težak kao dva sportska Elise automobila.
U naredne dvije godine nakon SUV-a dolazi i četverovratni coupe, ali i manji crossover. Svi će imati električni pogon jer Emira služi kao posljednji Lotus s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Od 2026. godine se očekuju novi sportski automobili razvijeni s Alpineom.